Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn deze boeken interessant?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zijn deze boeken interessant?

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Vergeet niet de voorbeeldfoto's te downloaden van de site van Scott Kelby.
    Het boek is inderdaad een zeer goede aanrader
    Voorbeeld foto's?
    Daar weet ik niets van, waar vind ik die?
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

de foto's die gebruikt worden in het boek kan je downloaden op de site van scott Kelby.
      Iets handiger als je wil oefenen met de voorbeelden.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
        Vandaag dit boek binnengekregen
        http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...0&Section=BOOK

Schitterend boek, alles helder uitgelegd met duidelijke afbeeldingen.
        Ik ga ik veel uit leren, dat weet ik zeker.

Een echte aanrader.

Gr Kees
        Kun je mij vertellen of dit boek, nederlandstalig neem ik aan, de Photoshop commando's/menu's, enz. in het NL geeft of in het E? Ik ben zelf Engelsman, dus heb ik met het Engels geen probleem. Maar als je Photoshop programma engelstalig is, dan hoort daar ook een goed boek bij met de Engelse commando's. Ik heb destijds zo'n NL boek van PS6 (voor Mac) aangeschaft via het web, maar omdat alles, met name ook de PS commando's in het NL was, kon ik eigenlijk met dit boek niet veel aanvangen.

Dank bij voorbaat.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

ps commandos in het nerderlands allemaal.
          Het boek is ook in engels verkrijgbaar
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Dank voor je antwoord. Zal dan dit boek (of een gelijkwaardige) in het Engels kopen. De E software is ook goedkoper, en als je regelmatig op internationale forums uithangt, zoals ik, heeft een E versie ook daar z'n voordeel.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Working...
            X