Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tas voor Canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tas voor Canon 400D

    Ik ben op zoek naar een geschikte tas voor mijn Canon 400D.

    Maar welke is de beste keuze rekening houdend met het feit dat ik later toch nog een 3-tal extra lenzen zal bijkopen. Heb nu de gewone kitlens 18-55.

    Ik heb al van die rugzakken gezien maar dan zie ik meestal ook een ruimte voor laptop en dat hoeft niet.

    Heb ook al een paar tassen gezien van Case Logic maar die vind ik nogal krapjes en bieden geen plaats voor extra lenzen en ander materiaal.

    Alvast bedankt voor de reacties.
    | Canon EOS 400D | Canon 18-55 | Canon EF 70-200 f/4L USM |

  • #2
    Re: Tas voor Canon 400D

    ik heb gisteren de Lowepro Nova 5 gekocht (bij konijnenberg), zeer ruime tas waar je echt veel plaats in hebt.
    Ik heb een body, en drie lenzen, en dan heb ik nog plaats over, waar gemakkelijk nog een flitser bij kan, en eventueel een imagetank.
    Je moet maar eens kijken op lowepro.com, echt goed merk
    Canon Eos 350D, grip, 50mm f1.8 II, 18-55kit, 55-200, en een verlanglijst dat eerder een waslijst is

    Comment


    • #3
      Re: Tas voor Canon 400D

      ik weet niet welke lenzen je gaat kopen maar als je geen al te grote lenzen gaat kopen (bv 400mm 5.6 of zo) dan kan je misschien eens kijken naar een Lowepro Slingshot AW 300.

      Ik heb die als kleinere tas en die zit lekker en ik krijg daar het volgende in weg :

      400D + grip met 70-300 lens er op
      sigma 18-50 2.8
      canon 24-105
      canon 100 2.8 macro
      580ex
      geheugen
      en nog wat kleinere prulletjes
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Tas voor Canon 400D

        Oorspronkelijk geplaatst door anak Bekijk bericht
        Ik ben op zoek naar een geschikte tas voor mijn Canon 400D.
        Heb ook al een paar tassen gezien van Case Logic maar die vind ik nogal krapjes en bieden geen plaats voor extra lenzen en ander materiaal.
        Heb een Case Logic SLRC-2, en daar zit in, een 400D, een 17-85, een 70-300 IS, een 50mm 1.8 en een 430EX, oh ja en 3 zonnekappen. OK, die zit nu vol. En ik had misschien achteraf toch beter de SLRC-5 gekocht, maar ik zou met niets groters willen rondlopen, zo al zwaar genoeg.

        Comment


        • #5
          Re: Tas voor Canon 400D

          heb de slingshot aw 300 van lowepro gekocht, prachtige tas,gemakkelijk in gebruik .
          kan van op rug naar voor schuiven rits open, camera pakken, foto trekken, toestel terug in steken tas terug op rug.
          heeft ook heupgordel voor langere tochten.
          canon 400d met 50 f2.8, 1telezoom 55-250 met zonnekap,canon flits ex 430,2 batterijen met 1lader en nog wat klein materiaal, heb nog plaats voor 2objecten.
          was bij foto rubbens goedkoopst, 89euro.

          @lbert:
          Last edited by albert; 31 januari 2008, 20:12.

          Comment


          • #6
            Re: Tas voor Canon 400D

            Thx voor de reacties!! Hier heb ik wat aan. Volgende week maar bestellend dan. Welke het wordt weet ik nog niet dan.
            | Canon EOS 400D | Canon 18-55 | Canon EF 70-200 f/4L USM |

            Comment

            Working...
            X