Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen nieuwe tamrac velocity 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ervaringen nieuwe tamrac velocity 8

Graag jullie mening...

Re: ervaringen nieuwe tamrac velocity 8

Niemand die deze tas heeft?

Comment

Hoi Bumba,

Ik ben ook op zoek naar een cameratas die niet te groot en niet te klein is. Vermoedelijk wordt het ook eentje uit de Velocity-serie van Tamrac, de 8 of de 9.

Ik ben eens aan 't zoeken geweest op 't forum en vond onder de zoekterm "Velocity" DEZE THREADS.

Ik heb er enkele gelezen, en ben eigenlijk nog niet wijzer. Ik ga gewoon naar de winkel rijden met mijn materiaal en mijn "kabaske" overladen in de tas en hem zo proberen. Ik vermoed zelfs dat hij vrij groot gaat uitvallen, maar ja... ik ben niet zinnens volgend jaar weer een nieuwe te kopen .

Voor mij moet er een body en "voorlopig" 3 lenzen en een flash in kunnen. Het enige waar ik zo'n beetje mee zit is dat de Velocity blijkbaar gemaakt werd voor professionele toestellen met grip, die net iets groter zijn dan mijn D80. Vandaar dat ik het zeker ga proberen. Mijn toestel moet er niet in hangen te slingeren.

Mvg

Chris

Comment

Hallo Chris

Ik ben ook aan het twijfelen welke groote, bij mij moet volgende er in kunnen:
        Canon 400D + grip, sigma 18-50 f2.8, canon 50 f1.4, oplader, extra batterij en later nog een 70-200mm lens. Ik twijfel tss versie 7 en 8.
        Weet u (of iemand anders) waar ze de tamrac velocity verkopen in Oost Vlaanderen?

Gr,

Bumba

Comment

Working...
        X