Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser Sigma EF-530 DG ST voor Canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitser Sigma EF-530 DG ST voor Canon 350D

Vrienden,

Iemand ervaring met deze combinatie of met de flitser? Zou deze willen aankopen. Beetje voor vanalles en nog wat te fotograferen.

Met dank,
    Dimitri
    Last edited by Dimitri1974; 15 januari 2008, 15:10.
    Canon & Tamron

Re: Flitser Sigma EF-530 DG ST voor Canon 350D

Hey Dimitri,

heb je deze flitser aangeschaft? Ben je er tevreden over?

Ik zit momenteel met een dilemma tussen deze en de canon speedlite 430, alle advies welkom!

Comment

Re: Flitser Sigma EF-530 DG ST voor Canon 350D

Hallo,

Ik heb deze flitser net gekocht voor op mijn pentax. Over het algemeen lijkt het mij een prima ding ! Goeie lichtopbrengst , DDL werkt perfect, kop is zowel horizontaal als verticaal kantelbaar, met ingebouwde groothoekdiffusor.

Enige nadeel lijkt mij nu wel (na enkele dagen uitproberen) dat flitsen op het 2de gordijn niet mogelijk is ... althans bij mijn camera (bij Canon 40D zou dit via het menu van de camera te activeren zijn ... Misschien ook bij de 350D?)

Bijkomend punt (maar zal allicht het geval zijn met elke opzetflits van deze grootte): aangezien mijn fototoestel (*ist DL) eerder klein is (en allicht is de 350D nog wat kleiner) is het werken met de opzetflits niet altijd makkelijk: stabiliteit en grip zijn niet meer optimaal (is misschien wel een kwestie van gewoonte ..)

Groetjes,
      Yves
      Last edited by y-cam; 10 november 2008, 08:20.
      Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Working...
      X