Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reserve EN EL 4a batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reserve EN EL 4a batterij

ben op zoek naar een nieuwe reservebatterij voor nikoncamera nl. de EN EL4a li-ion
    ben nu gestuit op een batterij van ansmann die deze ook zou kunnen leveren,heeft er iemand ervaring mee met deze batterij of toch beter de originele van nikon?waar zou je deze kunnen vinden,kopen?
    zou ook de heroplaadbare AAbatterij van dit merk goed zijn,heb enkele powerex in gebruik en ben er tevreden over...
    klopt het dat de 2700amh sneller leeglopen als deze niet in gebruik zijn,inieder geval sneller dan de 2000 of 2300 batterijen
    thanks
    marc

Re: reserve EN EL 4a batterij

Als je zo erg geďnvesteerd hebt in een pro camera, waarom ga je toch op een batterij van pakweg € 90 besparen?
    Koop toch origineel; je zal er wel meer varen...altijd...

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
      Als je zo erg geďnvesteerd hebt in een pro camera, waarom ga je toch op een batterij van pakweg € 90 besparen?
      Koop toch origineel; je zal er wel meer varen...altijd...

mvg,

Roland
      Met de komst van de D3 en de prestaties van de D300 is de prijs van de D2X in een veel lager budget bereikbaar gekomen, zeker 2de hands. Voor een reserve batterij €90 sparen is dan ook goed mee genomen.
      Ik zoek ook een goedkope EN EL4 batterij voor mijn MB-D10 grip, wat op zich geen probleem is maar ze moet ook opgeladen worden en een goedkopere lader hiervoor is niet direct te vinden.
      Als iemand er een tegenkomt, mag je het me gerust laten weten(link of zo)

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

roland,het is niet om geld te besparen maar ik lees dat de batterijen van ansmann heel goed zijn en daarom dat ik er aan dacht om deze eventueel te gebruiken.
        alleen de ervaring van andere mensen kan me wijzer maken.
        en inderdaad de camera dat ik heb is nieuw maar heel goedkoop verkregen,einde reeks maar voldoet zeker voor mijn behoeften.
        ik was aan het rondkijken enkele maanden geleden voor een D200 maar het is dan een D2HS geworden
        mvg
        marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marcva Bekijk bericht
          ik was aan het rondkijken enkele maanden geleden voor een D200 maar het is dan een D2HS geworden
          mvg
          marc
          Marc, dat kan helemaal geen slechte keuze zijn.
          Het moeten niet allemaal beelden van 20 MB zijn hé.
          Als sporttoestel zéker de moeite!!!
          ...en voor een zacht prijsje...
          Ja die batterij...informeren dan maar hé en succes!

mvg,

Roland

Comment

Kijk hier eens

Comment

Working...
            X