Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iemand tips voor aankoop studioflitset in Nederland?
Hoeveel watt zijn deze die jij hebt? en heb je ook ervaring met andere merken en dat je toch de Bowens goed vindt.
Wat zijn de voordelen die jij ervaren hebt?
Ik dacht eigenlijk dat je Multiblitz moest hebben als je goed spul wilde hebben.
Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......
Bowens instellicht en power enkel instelbaar van 1/1 tot 1/32,goede verwerking,snelle laadtijd <1s en goede service van calumet,ook te huuren.
Bedankt voor de tip. Ik neem het in mijn overweging mee.
Op zich is geld niet het grootste probleem. Niet dat ik geld genoeg heb, dat natuurlijk zeker niet. Maar wil het wel op termijn professioneel gaan gebruiken. Vandaar dat kwaliteit, gebruikersvriendelijkheid en duurzaamheid voor mij ook belangrijk is.
Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......
Comment