Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke rugzak(winkel) voor 17" + 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke rugzak(winkel) voor 17" + 400D

Bij deze, mijn eerste post :-) Heb me net een 400D aangekocht en ben volop aan het leren. Dit forum helpt uitstekend daarbij, moet ik zeggen.

Nu, de vraag. Ik heb een Acer 17" laptop, en dus de voornoemde 400D (kitlens 18-55). Ik ben op zoek naar een tas waar beiden in passen, en waar nog ruimte voor uitbreiding is. Ik ga wellicht nog lenzen kopen (in eerste instantie al een 50mm zeer binnenkort) en ander materiaal. Battery grip staat ook op het lijstje.
    Dit alles moet in een rugzak passen, maar welke?

Er zijn al threads over, weet ik, maar wat ik eigenlijk vooral wilde weten is: in welke winkels hebben ze een groot assortiment, zodat ik rustig tassen kan openritsen en er mijn laptop in proppen om te testen. Die 17" is nogal een klomp, en als een 17" mbp in een tas past durven ze er al eens bijzetten dat alle 17"-ers erin gaan. Behalve dat is het ook moeilijk om tassen in te schatten online.

Ik woon in Brugge, maar ik maak me geen illusies :-) Rond Gent of Antwerpen is ook nog te overwegen, als ik de auto een dagje afschooi. Hehe.

Bedankt alvast voor de tips
    Canon 400D +grip --- Sigma 24-70 f/2.8 --- Canon 18-55 f/3.5-5.6 --- Canon 50 f/1.8 --- Tamron 80-210 f/4.5-5.6 --- Speedlite 580EX II
    Strobist in wording.

Re: Welke rugzak(winkel) voor 17" + 400D

De löwepro CompuDaypack NIET, want mijne Vaio kan er ook niet in...
    Ik haal straks een Stealth 650 bij een bd'er, en daar zou die wel in moeten kunnen. Maar da's niet de reden (té veel spullen...)
    Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Bij GROBET te Antwerpen hebben ze een hoop modellen in de winkel dus waarschijnlijk ook wel iets waar die geschikt is voor jou. Dat is op het einde van de Meir net rechtover de boerentoren.

Tip.
      Zet je auto op de kaai, er zijn daar nog delen waar je gratis kan parkeren en dan is het maar een 10-15 minuutjes stappen richting GROENPLAATS waar de eiermarkt op uitkomt. Zo spaar je ook al enkele eurootjes! Even online een stadsplannetje opsnorren...
      Wanneer je vanuit het centrum richting kaai gaat situeert het gratis parkeren zich naar LINKS, inrit net voorbij het 2de overdekte deel. Als je vroeg bent kun je nog een heel deel terug rijden. Aan het pleintje dat je dan tegenkomt staat een toren die toegang geeft tot de voetgangerstunnel (onder de schelde). Ga daarachter richting binnenstad.

Veel suk6 met je zoektocht.
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

Comment

Normaal gezien is de Computrekker Plus van Lowepro gemaakt voor 17" laptops. De rugzak valt wel vrij groot uit. (maar dan ben je ook zeker dat je de eerste jaren geen nieuwe zal moeten kopen omdat hij te klein is )

Ik heb de gewone Computrekker, en daar past normaal gezien een 15" laptop in, maar de mijne steekt er nog een cm uit. Nu ja, ik heb hem dan ook niet gekocht om mijn laptop in te steken. Het vak doet nu uitstekend dienst als opbergvak voor reflectieschermen en andere kleine zaken.

succes ermee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schuppe Bekijk bericht
          Ik woon in Brugge, maar ik maak me geen illusies :-) Rond Gent of Antwerpen is ook nog te overwegen, als ik de auto een dagje afschooi. Hehe.
          Neem alvast rustig de trein, ipv de wagen om naar antwerpen te gaan.
          De Compu Rover zou ik ook eens uitproberen. Ideale mix voor pc, fotogear en wat gewone rommel.

Smt.
          Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door summit Bekijk bericht
            Neem alvast rustig de trein, ipv de wagen om naar antwerpen te gaan.
            De Compu Rover zou ik ook eens uitproberen. Ideale mix voor pc, fotogear en wat gewone rommel.

Smt.
            Als het voor in het centrum is, zeker :-) Maar misschien valt het wel te combineren met een bezoekje aan het konijn, dat bespaart me dan meteen ook die verzendkosten.

Merci voor de tips alvast.

Iemand anders stelde nog AS adventure voor. Ik ben hier in Brugge eens gaan kijken, maar erg veel hadden ze daar niet... In andere winkels wel?
            Canon 400D +grip --- Sigma 24-70 f/2.8 --- Canon 18-55 f/3.5-5.6 --- Canon 50 f/1.8 --- Tamron 80-210 f/4.5-5.6 --- Speedlite 580EX II
            Strobist in wording.

Comment

bij AS Adventure hebben ze de Computrekker, de Computrekker Plus, de Rover AW II en de Rover Plus AW. Voor de rest hebben ze meer kleine tassen hangen voor compactjes, en enkele schoudertassen. Tis niet om hier reclame te maken, maar ik werk als student bij AS Adventure in Aalst .

Je kan altijd eens horen bij de verkopers of een bepaald model niet besteld kan worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                bij AS Adventure hebben ze de Computrekker, de Computrekker Plus, de Rover AW II en de Rover Plus AW. Voor de rest hebben ze meer kleine tassen hangen voor compactjes, en enkele schoudertassen. Tis niet om hier reclame te maken, maar ik werk als student bij AS Adventure in Aalst .
                In gent hebben ze ook een en ander in de toonzaal liggen, ik herinner me vooral de rover awII aan 169€, zowat 50€ meer dan bij foto-rubens.

Smt.
                Last edited by summit; 12 januari 2008, 13:22.
                Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Comment

Ik heb bij AS adventure ook een computrekker plus gehaald, en die is groooooooot

at
                  Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

deze is ook een goeie, gebruik die zelf, is zeer ruim, veel apart vakken en alles is zeer goed beschermd tegen schokken,vocht ed

De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.
                    Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Comment

Working...
                    X