Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Flits set in the field ...
Collapse
X
-
-
-
Re: Flits set in the field ...
Oorspronkelijk geplaatst door Blasphemy Bekijk berichtFotofolio : enige reden waarom het die is en niet die van lastolite ?
Heb je die dan in de US besteld ?
bedankt!
Comment
-
mm, interesante draad
Moet um eens in de gate gaan houden, ben zelf in het buurdraadje ook bezig met softboxes en mobiele flitsers.
Op marktplaats kan je ERG goedkoop leuke flitsers halen
Ik zou, als goedkope oplossing, een flinke witte wand maken (aantal doeken langs elkaar) en daar flitsers op richten, dat weerkaatst dan best soft lijkt me
Moet best goedkoop kunnen denk ikBen altijd op zoek naar leuke en spontane modellen, bezoek m'n website en neem contact met me op...
www.liquidphoto.tk
Comment
-
Deze man weet een auto zeer mooi uit te lichten met één speedlight door een softbox meerdere malen te flitsen met lange sluitertijd. Misschien ben je er iets mee? Hij heeft trouwens een wedstrijd gewonnen op strobist ivm deze zaken.
Mvg Kristof...Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk berichtDeze man weet een auto zeer mooi uit te lichten met één speedlight door een softbox meerdere malen te flitsen met lange sluitertijd. Misschien ben je er iets mee? Hij heeft trouwens een wedstrijd gewonnen op strobist ivm deze zaken.
Mvg Kristof...
Comment
-
-
In post #19 is het filmpje ook langs gekomen...Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
Hello,
ben ondertussen al een stukje verdergeraakt, blijkbaar moet het redelijk lukken met stobes van 500 Watt of meer, kijk even naar deze foto :
BMW M3 CS
Die is in de vroege namiddag gemaakt met strobes en een héél snelle sluitertijd, da's het resultaat waar ik voor ga, outdoor maar speciaal door gebruik te maken van strobes.
Heb Anthony al gemaild voor meer details, ik hou jullie op de hoogte.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Hier nog een stem voor enkele 2dehands Vivitar 285's of SB-26 flitsers. Spotgoedkoop, veelzijdig, draagbaar en gewone oplaadbare AA batterijen.
MichielCanon R | Leica Q
EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Comment
-
Voor zover je het nog niet had gedaan, denk ik dat je best eens een grondige kijk neemt op Strobist.
....laat maar zitten, ik had de bovenliggende posts nog niet gelezen....
Die Anthony Soete heeft duidelijk oog voor presentatie van mooie wagens gecombineerd met fotografisch talent.
TLast edited by trbt555; 6 januari 2008, 19:26.
Comment
-
Als je eens wil zien hoe/waar/waarmee de foto's in de catalogi worden gemaakt:
http://www.renestaud.com/studio/technik/technik.html
Scroll wat naar beneden naar het vakje Lichttechnik ....
Just for fun ... of je moet een serieuze lottopot winnen!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk berichtHier nog een stem voor enkele 2dehands Vivitar 285's of SB-26 flitsers. Spotgoedkoop, veelzijdig, draagbaar en gewone oplaadbare AA batterijen.
Michiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk berichtwaar raak je tegenwoordig aan zo een dingen??some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blasphemy Bekijk berichtFotofolio : enige reden waarom het die is en niet die van lastolite ?
Heb je die dan in de US besteld ?
bedankt!
die van lastolite zijn van zeeeer goede kwaliteit , wat ik ook verwachte als ik kijk naar de andere lastolite producten die ik reeds heb ..
van azo of alzo of wa is het zullen het wel dezelfde zijn veronderstel ik ...
ik heb 40x40 de 60X60 en binnekort de 90x90 (waar een adapter ring bij moet)
Servix heeft ze , alsook konijnenberg ...
Comment
-
Well Kermizz ik hoorde van konijn : 'neen wij hebben niets van die producten' en van servix : 'neen wij kunnen de 60x60 niet leveren'...
ik heb het dan wel over de ezybox ? Misshcien is dat iets anders ?Much to learn I still have!
Comment
Comment