Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eos 400D linken aan PS3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eos 400D linken aan PS3

sinds deze week trotse bezitter van een playstation 3 (voor de kids ) en als ik daarop mijn sony dsc-v3 op aansluit kan ik de foto's natuurlijk direct bekijken op de tv.

met veel enthousiasme mijn 400d willen aansluiten maar dat was dus noppes, "onbekend apparaat" voor de ps3 ....

iemand enig idee hoe dit op te lossen ?
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

Re: eos 400D linken aan PS3

In tegenstelling tot de DSC-V3 kan de 400D niet als een USB Mass Storage apparaat werken.
    De oplossing is eenvoudig: koop een kaartlezer (kost maar 10 euro of zo) of gebruik de Sony om de geheugenkaart van de 400D te lezen met de PS3.
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Gewoon uw kaartje in de playstation steken.. Is een kaartlezer in voor bijna alle types geheugenkaarten..

Easy..
      30D + 17-85 USM IS + 50 f1.4

Comment

Dat zou de eenvoudigste oplossing zijn
        Maar enkel de 60GB uitvoering heeft een ingebouwde kaartlezer als ik mij niet vergis.
        Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Dacht idd gelezen te hebben dat in de nieuwe (40GB) versie geen kaartlezers meer zit.Samen met minder USB poorten, niet downward comp met PS2...
          Dat maakt de nieuwe 200 euro goedkoper.

En volgens mij is heel die aanpassing naar een nieuwe versie duurder dan al die rommel er te laten inzitten. Een USB poortje en een kaartlezertje kan nooit 200 eurokosten. Nu hebben ze ook de print moeten hertekenen en de infrastructuur en firmware een deel aanpassen.

Sony zijn strategie heeft niet gewerkt en de verkoop valt tegen dus moesten ze wel iets doen hé.

Kun je je toestel niet op we AV aansluiten van je TV?
          Hoe meer hardware daartusen zit hoe meer (kans op) storingen...
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Saba Bekijk bericht
            Gewoon uw kaartje in de playstation steken.. Is een kaartlezer in voor bijna alle types geheugenkaarten..

Easy..
            in de laatste versie ps3 geen geheugenkaartlezer ........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
              Dat zou de eenvoudigste oplossing zijn
              Maar enkel de 60GB uitvoering heeft een ingebouwde kaartlezer als ik mij niet vergis.
              yes that's right

en die verkopen ze niet meer ........

Comment

Working...
              X