Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EWA marine onderwaterbehuizingen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EWA marine onderwaterbehuizingen?

    ik ben van plan mij een EWA marine onderwaterbehuizing te kopen (type U-BXP100 (u-bxp100)) om te gebruiken voor foto's in het water van surfers en kite-surfers
    voor onderwaterfotografie zou ik ze zelden tot nooit gebruiken,enkel dus op het wateroppervlak al dobberend in een zwemvest en zwemvliezen

    heeft er iemand ervaring met de SLR housing producten van EWA marine? vooral dan op vlak van zoomen,gebruiksgemak en handelbaarheid. Op internet vind ik hier geen enkele review van terug
    Last edited by Matthias; 16 december 2007, 13:09.
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: EWA marine onderwaterbehuizingen?

    Eh nee, eigenlijk zijn we ook op zoek naar iemand die ons bewijst dat we ons geld verknoeien door een degelijk huis te kopen.
    Ben ook nog geen enkele duiker tegengekomen die het lef had om een D200 in een plastieken zak mee te nemen
    Olympus heeft toestelletjes die tot 10 m gaan en dat zonder huis

    Comment


    • #3
      Re: EWA marine onderwaterbehuizingen?

      een echt onderwaterhuis heb ik niet nodig, aangezien het toch nooit voor onderwatergebruik is (hoogstens enkele meters die als ik mij door de branding werk...

      ik ben van plan om mij sowieso de ewa marine onderwaterbehuizing te kopen, en als ik ze grondig heb kunnen testen, zal ik er wel eens een review over schrijven. tenzij dat er nu mensen zijn die zeggen dat er betere oplossingen zijn voor mijn doeleinden
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: EWA marine onderwaterbehuizingen?

        Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
        Eh nee, eigenlijk zijn we ook op zoek naar iemand die ons bewijst dat we ons geld verknoeien door een degelijk huis te kopen.
        ik herinner mij wel dat ik eens ergens gelezen heb dat het onderwatergebruik van zo'n plastieken zak ondoenbaar is omdat het plastiek bij hogere druk volledig tegen het toestel en alle knoppen wordt gedrukt, dus voor onderwaterfotografie niet echt geschikt is
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: EWA marine onderwaterbehuizingen?

          Hier staat er een te koop.

          http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=50016

          Gr kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: EWA marine onderwaterbehuizingen?

            Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
            Hier staat er een te koop.

            http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=50016

            Gr kees
            is mij net wat te duur, en daar past mijn 1d niet in hé, en zeker niet mijn 17-40 f4L
            5DmkIII en wat glas

            Comment

            Working...
            X