Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bescherming toestel tijdens photoshoot mountainbike

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bescherming toestel tijdens photoshoot mountainbike

Tja... hoe zal ik het gaan formuleren...

Mijnen nikon D80 zou binnen een tweetal weken moeten dienst doen op onze mountainbike Toertocht. Ik zou moeten foto's nemen van de deelnemers wat op zich natuurlijk heeeeeeeel leuk is...

Alleen, het is winterweer, dus regenen kan het zeker en vast (en zal het ook want de laatste jaren op onze toch telkens pokkeweer )
    Nu zou ik kijken op zo'n optech toestanden te kopen, maar voor de lens zelf, bestaan daar folies of zo voor om die te beschermen? Modderspatten en dergelijke meer op de lens zelf wil ik dus zeker en vast vermijden... Daarmee...

Iemand een tip?

Heb al eens gekeken voor onderwaterbehuizing, maar dat kost stukken van mensen voor mijn budget...

Re: bescherming toestel tijdens photoshoot mountainbike

Als je bedoelt zand en modder op je voorste lenselement, dan denk ik dat je er best een UV of Skylicht filter opschroeft.
    Als het is om je body met lens tegen regen te beschermen, bestaan er van die regencovers. Ik heb er eens een set gekocht (ben het merk kwijt) deze waren wegwerp maar toch wel degelijk en meerdere malen bruikbaar en de prijs viel echt goed mee.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Val er niet bovenop !

Karel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
        Val er niet bovenop !

Karel
        't is nie de bedoeling da ik zelf rij hé... da doe ik ieder ander weekend... dan ban ik fotograaf van dienst, samen met nen maat...

Comment

Working...
        X