Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat te kopen met mijn bon ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wat te kopen met mijn bon ?

hoi ,

ik ben een beginner en weet nog lang niet wat er allemaal bestaat van lenzen en andere accecoires .
    Dus vraag ik het eens aan jullie , ik heb een bon van 100 euro ... wat schaf ik mij best aan?

ik zal er bij zeggen dat ik het meeste hou van fotos van details in oude gebouwen .... en fotos van mijn kindjes nemen.
    Wat is dan het handigste om mij aan te schaffen ?
    Ik kan eventueel wat opleggen hoor dus mag tot zo +/- 200 euro gaan.

alvast bedankt ...

groetjes.
    Pentax K10D - 18-55mm en 50-200mm .
    Flitser Pentax AF 360 FGZ

Re: wat te kopen met mijn bon ?

Ik zou voor allerlei keine dingetjes gaan zoals:
    optech USA elastische camera riem
    rocket blower
    microvezellensdoekje
    afstandsbediening
    displaybescherming

of een bv een goede flits.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

statief ? polafilter ?
      ev. externe flits ?

dat zijn de dingen waar ik zelf eerst aan denk
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Ik zou voor een goed statief gaan.
        Mvg Tim

Comment

Met een externe flitser zit je nooit mis: http://www.foto-rubens.be/content/fo...996&startrow=1
          Last edited by Leopard; 4 december 2007, 07:58. Reden: taalfout
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Een beetje raar hé, zo'n vraag koop, wat je graag hebt, dat hoef je toch niet aan anderen te vragen
            dat weet jezelf het best !

kusjes XXX Valerie

Comment

Woooooow ,

bedankt voor de vele en snelle reacties zeg !
              Ik stel die vraag omdat ik niet eens weet wat er allemaal bestaat van accecoires , and this is the place to be huh !

vb : die Polafilter ik wist nie eens dat zoiets bestond of een optech USA elastische camera riem .