Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash-Back aktie inktpatronen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Cash-Back aktie inktpatronen

Om in aanmerking te komen, volgt u deze 7 eenvoudige instructies:
    1. Koop tussen 15-10-2007 en 31-12-2007 een van de hieronder aangegeven producten.

Tot € 10.00 voor compatibele originele Canon IJ cartridges bij aankoop van de MP210 of MP220,geldig voor elke combinatie van de hieronder genoemde cartridges tot een totaal van 5 cartridges.

Tot € 20.00 voor compatibele originele Canon IJ cartridges bij aankoop van de iP3500 of iP4500,geldig voor elke combinatie van de hieronder genoemde cartridges tot een totaal van 10 cartridges.

Tot € 30.00 voor compatibele originele Canon IJ cartridges bij aankoop van de MP520, geldig voor elke combinatie van de hieronder genoemde cartridges tot een totaal van 15 cartridges.

inkcartridges Cash Back
    PGI-5BK €2
    CLI-8BK €2
    CLI-8C €2
    CLI-8M €2
    CLI-8Y €2
    PG-37 €2
    CL-38 €2
    PG-40 €2
    CL-41 €2

2. Maak een kopie van de aankoopbon of kassabon.

3. Knip de originele barcode uit de verpakkingen.

4. Vul het aanvraagformulier in. Dit kunt u vinden door op "Volgende" te klikken.

5. Print het formulier en stuur dit samen met de kopie van de kassabon en de originele barcode naar de organisator:

Canon Promotion Centre
    P.O. Box TP 34, Dept. # 84380,
    Tipperary,
    Rep. of Ireland.

6. Canon vergoedt u het genoemde bedrag per cheque of rechtstreeks op uw bankrekening.

7. Wij wensen u veel plezier met van het geld dat u terugontvangt.

Klik op "onderstaande link" om het aanvraagformulier in te vullen

Voor meer informatie, condities en het inschrijvingsformulier ga naar www.canon-europe.com/2007promotions

Copyright ©2007 Canon Europe and CPI, Ltd.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Re: Canon Cash-Back aktie inktpatronen

lol, da's een goeie Canon gaat ver met hun cash-back...

2 € vind ik wat bij het haar gegrepen gezien een brief naar Ierland sturen volgens www.depost.be al 0,80 € kost... dus voor die 1,2 € de moeite doen?

denk niet dat dit veel gaat worden...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Is dat niet in tegenspraak: compatibele originele....... ? Ik versta onder compatibele: namaak !

Het is of originele of namaak: hmmm, misschien zijn er al namaakpatronen van Canon te krijgen op de markt met een chip erop .
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Als ze nu gewoon een aanvaardbare prijs moesten vragen voor een inktpatroon, dan schakelen ze meteen alle concurrenten uit.

Ik kan voor mijn Pixma IP 5000 gemakkelijk inktpatronen vinden die minder dan 2 euro kosten, bij de nieuwere printers hebben ze spijtig genoeg een chip in de inktpatronen gezet waardoor het moeilijker is om een namaak te gebruiken of ze te hervullen (binnenkort zou er een chip-resetter te koop zijn, en dan is het simpel om de inktpatronen te hervullen).

Als Canon de prijs zou verlagen naar zo'n 6 euro (winkelprijs, nu betaal je ongeveer 13 euro per kleur), dan zouden de andere merken geen enkele printer meer verkocht krijgen, en als de patronen goedkoper worden, dan print iedereen zelf meer foto's. Op die manier zal het aantal verkochte patronen flink stijgen, en komt er ook heel wat winst terug naar Canon. Door die lagere prijs zouden er ook veel minder namaak gebruikt worden, en dan hebben ze die klanten ook weer terug.

De totaalprijs van 3 Canon-inktpatronen is ongeveer gelijk aan de prijs van 1 HP-kleurenpatroon, bij HP krijg je er dan nog een printkop "gratis" bij, dus kunnen die inktpothes van Canon gerust heel wat goedkoper worden.

Dat is dus wel mijn persoonlijk mening, maar Canon mag dit ook gerust lezen.
        Ik koop zo weinig mogelijk originele inktpatronen, zolang er daarop woekerwinsten gemaakt worden (dat is niet op de handelaars bedoeld, het is Canon zelf die de prijs bepaalt). Verkoop ze aan een aanvaardbare prijs, dan koop ik geen namaak meer, en hervul ik ze ook niet meer. Mijn vorige printer heb ik doorverkocht, en die draait nog altijd op refill-inkt, de "inktpottekes" zijn nog wel origineel, de inhoud al meer dan 5 jaar niet meer...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Als ze nu gewoon een aanvaardbare prijs moesten vragen voor een inktpatroon, dan schakelen ze meteen alle concurrenten uit.

Ik kan voor mijn Pixma IP 5000 gemakkelijk inktpatronen vinden die minder dan 2 euro kosten, bij de nieuwere printers hebben ze spijtig genoeg een chip in de inktpatronen gezet waardoor het moeilijker is om een namaak te gebruiken of ze te hervullen (binnenkort zou er een chip-resetter te koop zijn, en dan is het simpel om de inktpatronen te hervullen).

Als Canon de prijs zou verlagen naar zo'n 6 euro (winkelprijs, nu betaal je ongeveer 13 euro per kleur), dan zouden de andere merken geen enkele printer meer verkocht krijgen, en als de patronen goedkoper worden, dan print iedereen zelf meer foto's. Op die manier zal het aantal verkochte patronen flink stijgen, en komt er ook heel wat winst terug naar Canon. Door die lagere prijs zouden er ook veel minder namaak gebruikt worden, en dan hebben ze die klanten ook weer terug.

De totaalprijs van 3 Canon-inktpatronen is ongeveer gelijk aan de prijs van 1 HP-kleurenpatroon, bij HP krijg je er dan nog een printkop "gratis" bij, dus kunnen die inktpothes van Canon gerust heel wat goedkoper worden.

Dat is dus wel mijn persoonlijk mening, maar Canon mag dit ook gerust lezen.
          Ik koop zo weinig mogelijk originele inktpatronen, zolang er daarop woekerwinsten gemaakt worden (dat is niet op de handelaars bedoeld, het is Canon zelf die de prijs bepaalt). Verkoop ze aan een aanvaardbare prijs, dan koop ik geen namaak meer, en hervul ik ze ook niet meer. Mijn vorige printer heb ik doorverkocht, en die draait nog altijd op refill-inkt, de "inktpottekes" zijn nog wel origineel, de inhoud al meer dan 5 jaar niet meer...
          Haha, bij die HP printer heb je nog iets: er zit bij de laatste patronen type 343 voor alle drie de kleuren iets meer inkt in dan een zo'n Canon individuele patroon alleen, slik ! En aangezien in 95 % van de gevallen zowieso een kleur altijd sneller leeg is dan de ander is de "schade" nog groter op basis van de prijs/ml inkt. Kost voor en HP 343 denk rond de 22 euro, voor en CLI-8 rond de 11 euro.

Daarom koester die oude Canon printers zoveel als je kan en koop eventueel een prinktop erbij. Saillant detail: de Canon Pixma Pro 9000, een van de topmodellen gebruikt exact dezelfde printkop als zijn voorganger de Canon i9950 en de IP8500. Printresolutie: 4800 x 2400 dpi met 2 pl inktdruppels. Als ik in mijn i9950 de CLI-8 patroontjes inklikt (en ze passen gewoon, want ik heb het geprobeerd !) heb ik precies dezelfde printeigenschappen qua houdbaarheid met dank aan de Chromalife-100 inkt van de CLI-8. Ik vul ze als ze leeg zijn na met een goede navulinkt en verkoop ze nadien aan mijn buurman voor een paar euro's/stuk en hij kan genieten van een werkende inktstandweergave omdat de chip door mijn NIET-gechipte i9950 niet beschreven wordt en enkel kijkt door het prismaatje onderaan de CLI-8 patroon en dus netjes aangeeft als deze leeg is. Enig nadeel is dat je een ander printerprofiel moet laden (voor de Canon Pixma Pro 9000) om de kleuren goed te hebben, vanwege andere intensiteit.

Conclusie: trek maar zelf....... !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
            Daarom koester die oude Canon printers zoveel als je kan en koop eventueel een prinktop erbij. !
            Kan je me zeggen waar je zo een extra printkop kan vinden, en hoeveel kost hij ongeveer?
            Jean

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeBi Bekijk bericht
              Kan je me zeggen waar je zo een extra printkop kan vinden, en hoeveel kost hij ongeveer?
              Je moet maar eens kijken op ebay. Er zijn daar bedrijven die zulke printkoppen verkopen (type in: printhead, type printer of codenummer, Canon) voor minder dan de helft dan wat je hier voor betaalt (zelfs met verzendkosten erbij). Voor de i9950/IP8500/Pro9000 is dit codenummer: QY6-0055 en ik zie hem hier staan voor € 46,33 (+ nog verzendkosten).

Comment

Working...
              X