Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grip 30 D-40D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: grip 30 D-40D

Oorspronkelijk geplaatst door Koyaanisqatsi Bekijk bericht
    Mja, iets niet zeggen omdat de klant er zelf niet achter vraagt, is 1 ding, maar vlakaf leugens vertellen?
    George Bush staat aldoor te liegen , en hij is president van de Verenigde Staten geworden. Het is aan de klant om erop toe te zien dat de gewiekse verkopers van tegenwoordig hem niks aansmeren. De tijd van de eerlijke fotowinkel op de hoek is voorbij. Als je met die wetenschap naar de winkel gaat(en gelijk welke winkel) ben je veel beter af imho.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
      De tijd van de eerlijke fotowinkel op de hoek is voorbij. Als je met die wetenschap naar de winkel gaat(en gelijk welke winkel) ben je veel beter af imho.
      Wow wow, wacht even, ik ken er die wel eerlijk zijn, en eerlijk durven zeggen dat ze het niet weten!!

Comment

Ik heb dat probleem met een afstandsbediening voor m'n 30D.
        Verkoper daar heeft de verkeerde meegegeven. Duurt nu al paar weken dus hoop dat het snel opgelost is. Inderdaad niet leuk maar zou leuker zijn als het sneller opgelost werd. Voor de rest was ik wel tevreden van de winkel en de service ter plaatse
        Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
        Meer op: www.xindi.be

Comment

Voila si grip teruggeven geld terug alles prima verlopende service na verkoop is prima (kan van vele winkels niet gezegd worden )en de fout lag niet bij konijnenberg maar bij Canon en had ik mijn grip mee gedaan om te passen moest het zo niet lopen maar ja bij deze alles is terug op zijn pootjes gekomen en de grip van een 30D past op een 40D en nu volop testen morgen naar MONSTRJAM
          Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glenn pottier Bekijk bericht
            Voila si grip teruggeven geld terug alles prima verlopende service na verkoop is prima (kan van vele winkels niet gezegd worden )en de fout lag niet bij konijnenberg maar bij Canon en had ik mijn grip mee gedaan om te passen moest het zo niet lopen maar ja bij deze alles is terug op zijn pootjes gekomen en de grip van een 30D past op een 40D en nu volop testen morgen naar MONSTRJAM
            Aangezien ze nu meelezen, word de rode loper uitgerold voor BD'ers

Comment

Ik gun die mensen graag ook iets dat is toch beter zo he ipv altijd comentaar te geven
              Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glenn pottier Bekijk bericht
                Voila si grip teruggeven geld terug alles prima verlopende service na verkoop is prima (kan van vele winkels niet gezegd worden )en de fout lag niet bij konijnenberg maar bij Canon en had ik mijn grip mee gedaan om te passen moest het zo niet lopen maar ja)

Sorry, maar ik heb toch mijn vragen bij de bewering dat de fout bij Canon zou liggen... Dat is wel een heel gemakkelijke uitleg... Temeer daar je op elke respectabele internetsite netjes ziet staan dat die wel passen, inclusief in de officiële persaankondiging van Canon over de 40D en de grip... Maar enfin...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ale ja dat is wat de verkopers bij konijnenberg mij hebben verteld of (wijsgemaakt) voor zo'n winkel zou dat in eerste instantie niet mogen maar ja,wie zijn wij ik zal het in ieder geval niet meer tegenkomen en ze zeggen altijd als je van een hollander niet ge***** bent .....

Comment

Working...
                  X