Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opzetflits Sony Alpha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opzetflits Sony Alpha

Heeft er iemand ervaring met de Tumax DPT 386 AF2 voor de Sony Alpha? Ben op zoek naar een flits voor af en toe te gebruiken, zeker niet voor profesioneel gebruik.
    Is de Tumax een waardig alternatief voor Sony Hvl-F36Am? Prijsverschil is tenslotte toch +/- 60€.
    Of zijn er nog andere merken als alternatief?
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Re: Opzetflits Sony Alpha

Om eerlijk te zijn, dit is de eerste keer dat ik van deze merk hoor...........
    Sigma of Metz vb:44 AF-4M zijn gekende waarden, als vervangers van originele flitsen.
    Kijk eens uit naar de Minolta: http://www.dyxum.com/flashes/detail.asp?IDFlash=176, hier werk ik zelf mee. Kom je nog al eens tegen in 2de hands......succes

Comment

Een Minolta 3600 HSD vind je tweedehands zeker voor €150 ongeveer. Identieke flister als de Sony 36. Daar ben je beter mee af dan met die Tumax denk ik.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

die 3600 HSD is zeker een aanrader !

door het draadloze systeem van minolta/sony kan je hele leuke dingen !!
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

Comment

zit met een sunpak 5000AF
          goede flitser maar beetje groot
          Sony RX10 Mark IV
          nog een fijne dag verder!
          Guido

Comment

bedankt voor de reacties.
            Dynax7D heeft me een mailtje gestuurd dat ze een sigma EF-500 DG super te koop heeft. Ga ze morgen afhalen.
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Working...
            X