Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk kaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sandisk kaartjes

    Bij Fnac loopt er een actie op sandisk kaartjes . 2 kopen -> 2de aan halve prijs . Daarnet 2 CF kaartjes van 2 GB (UltraII) gekocht voor 57 euro

    PS : In wijnegem wisten de medewerkers van niets , ik heb hen hun eigen folder moeten laten lezen eer ik de korting kreeg lol
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

  • #2
    Re: Sandisk kaartjes

    klinkt niet slecht, tenminste als je in twee stujks geïnteresseerd bent.

    Konijn biedt deze SAndisk Ultra II 2GB aan voor € 30 per stuk, en je hoeft er geen twee te nemen.

    groetjes
    Filip

    Comment


    • #3
      Re: Sandisk kaartjes

      klinkt niet slecht, tenminste als je in twee stuks geïnteresseerd bent.

      Konijn biedt deze SAndisk Ultra II 2GB aan voor € 30 per stuk, en je hoeft er geen twee te nemen.

      groetjes
      Filip

      Moderator aub: gelieve eentje van de twee reacties weg te halen?
      bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Sandisk kaartjes

        Yep, maar dan moet ik helemaal naar turnhout kachelen

        ps : hun 512MB ultraII staat 29,45 lol
        www.Klikkerdeklik.be
        Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

        Comment


        • #5
          Re: Sandisk kaartjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
          Bij Fnac loopt er een actie op sandisk kaartjes . 2 kopen -> 2de aan halve prijs . Daarnet 2 CF kaartjes van 2 GB (UltraII) gekocht voor 57 euro

          PS : In wijnegem wisten de medewerkers van niets , ik heb hen hun eigen folder moeten laten lezen eer ik de korting kreeg lol
          Er zijn genoeg winkels waar je ze al zeker een paar maanden voor die prijs van € 57,- twee stuks per koerier bij u afleveren.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Sandisk kaartjes

            Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
            Yep, maar dan moet ik helemaal naar turnhout kachelen

            ps : hun 512MB ultraII staat 29,45 lol

            Ik dacht dat het topic ging over 2gb, en niet 512 MB,

            zie: http://www.fotokonijnenberg.be/product_list.php?idc=708

            € 30 voor één stuk Sandisk UltraII 2GB is wel degelijk wat er staat.
            Je hebt natuurlijk gelijk om het gek te vinden dat 2GB en 512 MB hetzelfde moeten kosten.
            Anderzijds, voor dergelijke kleine prijsverschillen moet je niet veel brandstof verrijden; gewoon voor een correcte prijs in de buurt kopen wat je nodig hebt.
            Filip

            Comment


            • #7
              Re: Sandisk kaartjes

              Als ik geen zin heb om tot in turnhout te rijden gewoon even mailtje sturen naar de colruyt dat ik een lagere prijs gezien heb en een paar dagen later gewoon aan dezelfde prijs gaan afhalen in mijn colruyt
              Nikon D700 en veel te duur glas
              "You will always miss 100% of the shots you don’t take"
              my flickr

              Comment


              • #8
                Re: Sandisk kaartjes

                Ik heb veertien dagen geleden minder dan 50 euro betaald voor een Ultra II van 4GB...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Sandisk kaartjes

                  geheugenkaart.be heeft ook goede prijzen, en je kan ze zelf gaan afhalen als je wilt, dan betaal je geen verzendkosten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sandisk kaartjes

                    Net een Extreme III 4GB voor 50 euro gekocht, wel bij Amazon Duitsland en gratis levering via een adres in Frankfurt. Soms moet je gewoon geluk hebben Wat me wel opvalt is dat de prijsverschillen zo groot kunnen zijn. Op het moment van mijn bestelling kostte hetzelfde kaartje bij Rubens 73 euro (nochtans net zoals Konijn niet echt een dure winkel) en in de Mediamarkt zelfs iets meer dan 80 euro... Toch wel straf...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sandisk kaartjes

                      2 GB is het maximum wat ik gebruik . (heb na een concert eens een defect kaartje gehad ... nu wissel ik regelmatig van kaartje zodat ik toch nog iets over heb als ik weer een defect heb)
                      www.Klikkerdeklik.be
                      Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sandisk kaartjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door drongo92 Bekijk bericht
                        Net een Extreme III 4GB voor 50 euro gekocht, wel bij Amazon Duitsland en gratis levering via een adres in Frankfurt. Soms moet je gewoon geluk hebben Wat me wel opvalt is dat de prijsverschillen zo groot kunnen zijn. Op het moment van mijn bestelling kostte hetzelfde kaartje bij Rubens 73 euro (nochtans net zoals Konijn niet echt een dure winkel) en in de Mediamarkt zelfs iets meer dan 80 euro... Toch wel straf...
                        Going prijs van een SanDisk Extreme III 4GB CompactFlash kaart is in Belgie € 57,50 inclusief 21% btw
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment

                        Working...
                        X