Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eye-fi komt eraan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: eye-fi komt eraan

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    Het zou werken in de Canons met metalen body... nu ja.

Wat ze wel hebben is een update: nu gaan de foto's naar de pc eerst, en van daaruit naar de website. indien de pc af staat gaat het evt. via AP naar internet en de pc haalt daarna de foto's binnen als hij terug aan staat. Kan dus zonder internetverbinding nu, en moet sneller werken.

Nog geprobeerd?
    Werkt niet met Canons met metalen body. Eye-Fi ligt hier al een paar maand in de kast. Op zich werkt het wel, ma 't is in de praktijk vrij onbruikbaar. Ik heb de update nog niet geprobeerd. Dus ja, 't zou via de AP recht op 't Internet gaan, ma 't probleem blijft hetzelfde: de foto wordt opgestuurd, zonder bewerking, zonder verkleining, dus da zal ni rap gaan.

Dave
    pixelpusher

Comment

Ik denk dat je het niet echt door hebt.
      Eye-fi laat toe om je foto's die je tijdens een fotoshoot maakt, onmiddellijk te tonen op je portable die iets verder staat...zonder hierbij iets te doen. Lijkt me toch wat handiger dan op dat pietlullig lcd schermpje van je camera te kijken.
      Hiervoor kan je toch ook een gewone draagbare dvd player gebruiken die je verbind met je toestel.(dit is dan wel met een kabel).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patevi Bekijk bericht
        Hiervoor kan je toch ook een gewone draagbare dvd player gebruiken die je verbind met je toestel.(dit is dan wel met een kabel).
        Via de kabel is over een videosignaal, genaamd PAL, met een enorm lage resolutie. Dat heeft niet echt een meerwaarde boven het ingebouwde LCD scherm (afhankelijk van het LCD scherm, natuurlijk)

Dave
        pixelpusher

Comment

Even weer onder de aandacht brengen. Heb het Wi-Fi SD kaartje binnen uit de USA werkt heel mooi via het Wi-Fi net werk met een bereik van ongeveer 10 meter in huis. Kom je buiten dit bereik dan wacht de verbinding weer dat je binnen het bereik komt en maakt dan contact met het kaartje en verzend dan je foto's. De snelheid is 5 á 10 sec per foto (een kopie van je foto er staat er ook nog een op je kaartje) om het naar je PC/Laptop te zenden.
          Ik ben er wel tevreden mee, hoef nu niet meer als ik een product foto maak in mijn kleine home studio de camera van statief te halen of het SD kaartje er uit te halen en kan alles zo laten staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PS-guest Bekijk bericht
            Even weer onder de aandacht brengen. Heb het Wi-Fi SD kaartje binnen uit de USA werkt heel mooi via het Wi-Fi net werk met een bereik van ongeveer 10 meter in huis. Kom je buiten dit bereik dan wacht de verbinding weer dat je binnen het bereik komt en maakt dan contact met het kaartje en verzend dan je foto's. De snelheid is 5 á 10 sec per foto (een kopie van je foto er staat er ook nog een op je kaartje) om het naar je PC/Laptop te zenden.
            Ik ben er wel tevreden mee, hoef nu niet meer als ik een product foto maak in mijn kleine home studio de camera van statief te halen of het SD kaartje er uit te halen en kan alles zo laten staan.
            Aangezien je met SD werkt, heb je wellicht geen magnesium alloy body maar een kunststoffen?
            En waarom geen iets langere USB kabel dan?
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
              Aangezien je met SD werkt, heb je wellicht geen magnesium alloy body maar een kunststoffen?
              En waarom geen iets langere USB kabel dan?
              Dan moet ik met de kabel door twee deuren heen, over de grond laten lopen. Ik weet hoe het dan gaat, kabel stuk of camera op de grond.
              Met de kabel gaat de overdracht veel sneller maar ik loopt toch niet zo snel tussen plaats van opname en waar de PC staat.

Kijk ook eens op http://www.eye.fi/

Last edited by PS-guest; 13 april 2008, 12:59.

Comment

Working...
              X