Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sphericalbol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sphericalbol

Wie heeft hier ervaring mee of kent dit product?

Een variant op de softbox, een sphericalbol van LinkStar wordt op de flitskop geplaatst en verspreidt het light 360graden door de ruimte. Door te fotograferen in een kleine ruimte is er geen grote softbox nodig om een interieur uit te lichten maar kunt u een spherical bol nemen.

Tevens is deze bol zeer gewild voor pasfoto kamers omdat ze te gebruiken zijn in zeer kleine ruimtes.

Tevens te gebruiken op Bowens flitskoppen met S bajonet.

Diameter 30cm

Ik wil graag een studio ruimte maken op een slaapkamer, maar ik heb ERRUG weinig ruimte. Aangezien ik eerst veel wil oefenen, en het bij baby en kinderfotografie wil laten, wil ik niet gaan investeren in ruimte. Ik heb een slaapkamer ‘over’ welke ik wil gebruiken.
    Nu zag ik dit product, en wellicht is het een goede vervanging t.o.v. de softbox, welke toch redelijk wat ruimte inneemt..

Re: sphericalbol

en als je nu nog witte muren hebt, heb je een mega softbox. (Alé, zit je eigenlijk in de softbox )
    -=- Light is the key...

Comment

Re: sphericalbol

[QUOTE=de.lesse.be;1564032]en als je nu nog witte muren hebt, heb je een mega softbox. (Alé, zit je eigenlijk in de softbox )[/QUOTE

Dat is natuurlijk een geweldige tip !! We gaan 't eerst weleens zo proberen ;-)

Comment

Working...
      X