Heb op dit moment een lowe pro nova 4 fototas, is al een poosje aan de kleine kant. Maar door keuzes te maken oa. welke lenzen er mee mogen, gaat het elke keer nog. Inmiddels de 70-200 F4 lens aangeschaft en heb nu een "luxe" probleem, kom ruimte tekort in mijn fototas. Niet alleen lenzen, maar ook andere accesoires nemen toe, filters, flitser, reflectiescherm, statief, geheugenkaartjes, acculaders en snoeren etc etc
Is het nu verstandig om de nova 5 te kopen of een rugzak? Of een lekkere ruime tas (en welke dan!!) of box met schuim om alles in op te bergen en mee te nemen op bijv vakantie en vanuit deze tas of box elke dag te kiezen welke lenzen er mee gaan op shoot.
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost, ben lang niet de enige die uit zijn tas is gegroeid.
BTW, de NOVA 4 bevalt uitermate dat ik deze absoluut wil blijven gebruiken.
Is het nu verstandig om de nova 5 te kopen of een rugzak? Of een lekkere ruime tas (en welke dan!!) of box met schuim om alles in op te bergen en mee te nemen op bijv vakantie en vanuit deze tas of box elke dag te kiezen welke lenzen er mee gaan op shoot.
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost, ben lang niet de enige die uit zijn tas is gegroeid.
BTW, de NOVA 4 bevalt uitermate dat ik deze absoluut wil blijven gebruiken.
Comment