Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke flits voor fz50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke flits voor fz50

Hoi

Ik vraag mij af welke flits er nu echt goed samen gaat met de fz 50 buiten hun modellen ( zeer duur naar mijn mening).

Ik ondervindt nogal problemen wanneer ik binnen fotografeer met de fz50 , vooral als ik bezig ben met mijn paarden. de sluitertijd moet hoger om bewegingsonscherpte te vermijden en dan krijg je algauw te zien dat de foto veel te donker is
    is dit op te lossen met een flitser en over welk een flitser spreken we dan en wat kost het + hoe minder ik moet instellen aan de flitser hoe beter maar dat is kwestie van oefenen denk ik

thanx
    Panasonic FZ 150

Re: welke flits voor fz50

Het richtgetal van de flitser zal bepalend zijn. Als je wil gaan flitsen op redelijke afstand, zal je een flitser met een hoger richtgetal nodig hebben.
    Voor de Panasonic FZ50 wordt bij Konijnenberg de Olympus FL36 aangeraden. Hij zou het best presteren op de Panasonic. Metz heeft ook nog een paar meer krachtige flitsers die er op werken, en allicht zijn er nog te vinden. Met de FZ50 is TTL-flitsen mogelijk, dus zeker een TTL flitsje kopen.
    Last edited by FestinaLente; 30 augustus 2007, 12:25.

Comment

Working...
    X