Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkelmandje vullen voor €500

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Winkelmandje vullen voor €500

Voor mijn aandeel in het organiseren van een shoot (begin tot einde, incl logo voor het concept, valid pdf posters verwerken, enz enz) moest de persoon me nog wat. We zijn nu tot een overeenkomst gekomen dat ik op zijn kosten een €500 incl btw (€410 ong excl) mag opdoen zolang het maar op factuur komt.

Sidenote is dat ik binnen x aantal weeken voor hem zelf een shoot mag fotograferen, dit in urban locatie met model. Nu zou ik me graag materiaal aankopen op dit tot een zo goed mogelijk einde te brengen.

Mijn toestel is een Nikon D70 trouwens en ik ben van plan in de toekomst nog op locatie aan modelfotografie te doen.

Ik had gedacht bij konijnenberg me de Jinbei RL-330 oplaadbare flitsinstall te kopen mét statief, softbox en std reflector. Daarbij me de Jinbei YS-100 Flitsontsteker kopen (alhoewel ik denk dat mijn D70 in commander mss hetzelfde kan).

Zo kom ik aan een €350, voor de overschot kan ik me nog een reflector met statief kopen of wat extra lampen of een accesoire set.

Lijkt allemaal super maar wat ik jammer vind is dat ik mezelf zo limiteer... Voor dat geld kan ik me al een sb600 of 800 zelfs kopen, met statief en softbox en ergens op ebay voor €20 een mountje kopen. Zo kan ik veel meer doen wanneer ik denk aan leuke eventjes.

Bij die laatste optie is mijn grootste vraag, krijg ik hetzelfde resultaat? ga ik bij het monteren van een grote softbox op een sb geen grote hotspot krijgen? Welke mounts en softboxen zijn aan te raden bij zo'n mix? (zoeken leverde al wat op).

Ik vraag dus aan jullie, hoe spendeer ik best mn cash

Groetjes

Yoni
    Nikon D90 - Peleng 8mm f3.5 / 28-75mm f2.8 / Nikkor 50mm f1.4

Re: Winkelmandje vullen voor €500

hey
    heb jij al een RL-330 gekocht?
    ik heb hem gisteren gekocht maar er zit geen goede handleiding bij.
    als je hem hebt weet jij misschien dan een site waar ik een handleding kan vinden
    bij voorbaad dank
    Peer

Comment

Working...
    X