Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printerpoll

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Printerpoll

    Zijn er hier veel mensen die thuis A3's afdrukken?En zo ja ,welke printer gebruik je daar dan voor?Ik heb al wel enkele vergelijkende tests gelezen,maar graag had ik de resultaten daarvan toch nog eens getoetst aan de bevindingen van de echte gebruikers van deze printers .
    Ik ben ruim drie jaar lang tevreden geweest van mijn Canon i9100,maar nu begint hij toch van zijn pluimen te laten en krijg ik een hardnekkig banding probleem niet weg.(hoewel ik reeds mijn printkop verving,175€ )
    Ik ben dus op zoek naar een printer die me absoluut geen spoor van bandingproblemen geeft!
    Graag wat reacties aub;


    Walter
    D850

  • #2
    (N)Iemand?

    Ik zou toch verwachten dat hier veel thuisprinters zitten?!

    Walter
    D850

    Comment


    • #3
      Re: Printerpoll

      ik heb een i9100, had ook banding maar met nieuwe printkop was alles terug in orde (printkop kost 70 euro als je es rondkijkt)
      de inkt komt van Qjet (grote flessen)

      Voor kleinere afdrukken en CD's gebruik ik de i965

      Zeer tevreden over beide toestellen
      www.Klikkerdeklik.be
      Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

      Comment


      • #4
        Re: Printerpoll

        Ik heb zelf een S9000 en ben daar zeer tevreden over geweest.
        Heb nu ook een probleem met banding.
        Blijkbaar is dat een probleem dat veel voor komt. En het heeft niets te maken of je nu veel of weinig print. Ik print behoorlijk veel ( 100 à 150 cartridges per jaar ) en heb het ook.
        Voor Paradroid :
        Graag had ik geweten waar je een printerkop aan 70€ hebt gevonden.
        Het goedkoopst wat ik tot nu toe gevonden heb is 84.90 zonder BTW en verzendkosten.
        In Amerika is hij behoorlijk goedkoper, maar daar heb ik nog niemand gevonden die naar België verstuurd.

        Comment


        • #5
          Re: Printerpoll

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Zijn er hier veel mensen die thuis A3's afdrukken?En zo ja ,welke printer gebruik je daar dan voor?Ik heb al wel enkele vergelijkende tests gelezen,maar graag had ik de resultaten daarvan toch nog eens getoetst aan de bevindingen van de echte gebruikers van deze printers .
          Ik ben ruim drie jaar lang tevreden geweest van mijn Canon i9100,maar nu begint hij toch van zijn pluimen te laten en krijg ik een hardnekkig banding probleem niet weg.(hoewel ik reeds mijn printkop verving,175€ )
          Ik ben dus op zoek naar een printer die me absoluut geen spoor van bandingproblemen geeft!
          Graag wat reacties aub;


          Walter
          Kijk hier even, als je een mooie vergelijking wilt.



          Ik ben voor de HP gegaan, omwille van de ingebouwde closed-loop calibratie, de uitwisselbare koppen en het feit dat de printer zijn koppen zelf onderhoud.
          Ik was de Epson verstopte koppen uit het verleden dik beu!
          Last edited by Rudy; 24 augustus 2007, 11:07.

          Comment


          • #6
            Re: Printerpoll

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Ik ben voor de HP gegaan, omwille van de ingebouwde densitomer, de uitwisselbare koppen en het feit dat de printer zijn koppen zelf onderhoud.
            Same here, de B9180 is een schitterende printer, en dankzij de ingebouwde linearisatie zijn de icc profielen van bv de Hahnemühle site perfect bruikbaar.
            merg

            Comment


            • #7
              Re: Printerpoll

              Ik werk met een Epson R2400 en ben daar zeer tevreden over zowel in zwart-wit als in kleur. Ik gebruik Ilford Smooth Pearl voor Kleur en Perma jet Fibre base glossy voor Zwart-Wit. Dit alles uiteraard met orginele inktpatronen hé !

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Printerpoll

                onlangs ook de hp b9180 gekocht,

                Maar ben nog in de experimenteer fase

                Jo.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Printerpoll

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  Ik werk met een Epson R2400 en ben daar zeer tevreden over zowel in zwart-wit als in kleur.
                  Ik gebruik Ilford Smooth Pearl voor Kleur.
                  Dit alles uiteraard met orginele inktpatronen hé !

                  MVG, Jeff
                  IDEM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Printerpoll

                    Voor de Canon i9000 , S900 en S9000 users met defecte printkop :



                    $79 , geleverd en al
                    www.Klikkerdeklik.be
                    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                    Comment

                    Working...
                    X