Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LowePro?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: LowePro?

    Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
    Heb een paar weken een slingshot 200 gehad, maar heb deze verwisseld voor een minitrekker 200. Had last van het gewicht op één schouder (nog het ergste -> steeds de zelfde). Nu is het gewicht verdeeld over twee riemen en een buikriem. Bevalt me best; zelfs op de fiets.
    Da's 't enige waar ik toch ook een beetje bang voor ben. Ik heb een Naneu Pro Echo gehad. Da's ook een rugtas met 1 schouderband. Bij die tas kreeg ik ook vrij snel last van mijn schouder, ook al had ik toen een minder zware body (Pentax *istDl) en minder zware lenzen.... Ik zit daarom nu te kijken naar de Naneu Pro Urban gear U-60 of U-120. Waarbij vooral de U-120 z'n doel al wel voorbij schiet overigens..... (daar zou al mijn gear met gemak inpassen )

    Ik kijk overigens weer naar het merk Naneu Pro omdat deze tassen echt ontzettend goed van kwaliteit zijn maar veel minder duur dan bijvoorbeeld Lowepro...
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #17
      Re: LowePro?

      Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
      Heb een paar weken een slingshot 200 gehad, maar heb deze verwisseld voor een minitrekker 200. Had last van het gewicht op één schouder (nog het ergste -> steeds de zelfde). Nu is het gewicht verdeeld over twee riemen en een buikriem. Bevalt me best; zelfs op de fiets.
      Da's 't voordeel van de slingshot 300, die heeft ook een stevige buikriem met goede steun in de heupen. Nog altijd de snelle toegang van een slingshot en de steun van een volwaardige rugzak. Natuurlijk ook een maatje groter en dus is de verleiding groter er nog meer in te stoppen en 't zaakje nog zwaarder te maken...

      Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

      Comment


      • #18
        Re: LowePro?

        Ik heb meestal een ass. draagerke bij (victim)
        I Love Leica

        Comment


        • #19
          Re: LowePro?

          Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
          Ik heb meestal een ass. draagerke bij (victim)
          Tja, als ik mijn madam zo durf noemen, moet ik een week op de sofa... Maar ze helpt ook wel hoor!

          Wim
          Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

          Comment


          • #20
            Re: LowePro?

            Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
            Maar ze helpt ook wel hoor!
            Wim
            Zoals op het bvnstnd foto'ken??

            agzz
            I Love Leica

            Comment


            • #21
              Re: LowePro?

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              astral, kun je dit even toelichten?
              De grote schouderband van de sling heeft aan de voorzijde een gesp met een klip voor de extra band (onder in het rug/raincover vak) die je langs je rechterzij voor extra stabiliteit kunt aanklikken.
              Aan deze gesp heb ik met een bandje een haakklip bevestigd (wenie hoe ie heet; is net een grijpertje/nijptangetje waarvan de bekken langs elkaar gaan, met veerspanning).
              Om medische reden heb ik een hekel aan standaard draagbanden => gewicht van een cam/lens om mijn nek.
              Mijn cam's hebben nu een rvs splitring aan 1 van de ogen (lees draagband bevestigings punten).
              Die pik ik dus aan die haakklip; het gewicht van de cam/lens hangt nu aan de voorzijde aan de schouderband, contra het gewicht van ass. en overig glas op mijn rug.
              op de andere post/foto zie je op de cam dat rvs ringetje,
              op deze (mindere) foto is de haakklip met bevestiging beter te zien, aan het uitend van het brede schouderband deel;
              Last edited by Astral; 23 augustus 2007, 19:02.
              'k ga voor de plaatjes, hardware en techniek zijn voor mij daaraan onderschikt.

              Comment

              Working...
              X