Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fototas lowepro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fototas lowepro

    Ik zou me graag een fototas aanschaffen van Lowepro. Weet er iemand waar ze een ruim aanbod van dit merk verkopen, en dan nog liefst regio W-Vl. In veel fotozaken is er wel telkens een tas of twee drie van Lowepro te vinden, maar het is niet makkelijk vergelijken zo....

  • #2
    Re: fototas lowepro

    hoi,

    Ikzelf heb mijn Lowepro tas gekocht in AS adventure, deze heb je in Brugge/Oostende.
    (heb de mijne in Oostende gekocht maar in Brugge ook gaan zien -> Aanbod in Brugge is wel groter)

    Mediamarkt Oostende heeft ook een tamelijk aanbod van lowpro tassen, voordeel daar is dat je de tas kan nemen en bij de stand van de fototoestellen kan testen of hij past.

    Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: fototas lowepro

      Oorspronkelijk geplaatst door Nikoon Bekijk bericht
      Ik zou me graag een fototas aanschaffen van Lowepro. Weet er iemand waar ze een ruim aanbod van dit merk verkopen, en dan nog liefst regio W-Vl. In veel fotozaken is er wel telkens een tas of twee drie van Lowepro te vinden, maar het is niet makkelijk vergelijken zo....
      Als Turnhout niet te ver is voor U , zou ik zeggen bij Konijnenberg in Turnhout, heel veel keuze, ook andere merken, zelfs een eigen merk.
      Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
      Web-Albums

      Comment


      • #4
        Re: fototas lowepro

        de mijne komt van de AS Adventure in de Maalsesteenweg in St.-Kruis.
        Bij Tuyttens in Brugge heb ik er ook zien liggen


        groeten
        Alfredo

        Comment


        • #5
          Re: fototas lowepro

          de mijne deze middag gaan halen in Ring Photo te Kuurne... Hun aanbod samen met dat van den AS Adventure in Kuurne is wel goed...

          den slingshot 200 aw gaan halen daar...
          Last edited by Rock Rider; 23 augustus 2007, 19:41.

          Comment


          • #6
            Re: fototas lowepro

            bedankt voor de tips , ik zal dit weekend eens gaan shoppen ...

            Comment

            Working...
            X