Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afstandsbediening D40

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• afstandsbediening D40

Hallo

ben al een tijdje op zoek naar een afstandsbediening voor mijn D40. Kan iemand mij zeggen of dit eigenlijk wel bestaat voor de D40? Zoja, waar kan ik dit dan vinden?

groeten steve
    stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
    BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

Re: afstandsbediening D40

Ik meen dat de infrarood afstandsbediening Nikon ML-L3 ook bruikbaar is voor de D40. Waarschijnlijk zal dat wel in de handleiding staan.
    Mogelijk kan je zelfs een universele afstandsbediening gebruiken om de Nikon D40 aan te sturen. Met mijn PDA en het programma NEVO is het in elk geval mogelijk om mijn D50 aan te sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
      Ik meen dat de infrarood afstandsbediening Nikon ML-L3 ook bruikbaar is voor de D40. Waarschijnlijk zal dat wel in de handleiding staan.
      Mogelijk kan je zelfs een universele afstandsbediening gebruiken om de Nikon D40 aan te sturen. Met mijn PDA en het programma NEVO is het in elk geval mogelijk om mijn D50 aan te sturen.
      hey, ik heb wat info opgezocht over de ML-L3 afstandsbediening en voor zover ik gevonden heb is die toepasbaar op de D80, D70, D70S en de D50 maar staat geen D40 bij. Wat betreft die universele universele afstandsbediening heb ik nog geen informatie gevonden maar zal zeker verder zoeken.

groeten steve

Comment

Waarom zit er een hoofdtuk "Optionele accesoires" in de manual vraag ik mij af....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Waarom zit er een hoofdtuk "Optionele accesoires" in de manual vraag ik mij af....
          Om het hier nog eens te kunnen vragen

Comment

Hier te vinden...

Groeten
            Canon G2 - Canon 400D met Sigma 105/2,8 DG Macro - Sigma 17-70 / 2,8-4,5 Macro - Sigma 18-200 F3,5-6,3 DC OS

Comment

Toevallig gevonden :
              Canon G2 - Canon 400D met Sigma 105/2,8 DG Macro - Sigma 17-70 / 2,8-4,5 Macro - Sigma 18-200 F3,5-6,3 DC OS

Comment

deze heb ik zelf en werkt perfect

Comment

inderdaad op ebay zul je het vinden voor een paar € en in een weekje heb je dat uit hongkong of shanhai. het werkt perfect, ik zou er niet zonder kunnen voor nachtopnames of ander statief werk
                  doen gewoon,
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steve_D40 Bekijk bericht
                    hey, ik heb wat info opgezocht over de ML-L3 afstandsbediening en voor zover ik gevonden heb is die toepasbaar op de D80, D70, D70S en de D50 maar staat geen D40 bij. Wat betreft die universele universele afstandsbediening heb ik nog geen informatie gevonden maar zal zeker verder zoeken.

groeten steve
                    Ik weet niet waar je gezocht hebt... maar op de site van NIKON staat de D40 er wel degelijk bij : deze link

Mvg

Comment

Working...
                    X