Hoi,
Ik wens m'n eerste stappen te zetten in studiofotografie (momenteel leg ik me toe op natuur en landschappen).
Op m'n zoektocht naar benodigdheden kwam ik uit bij volgende set:
-----------------------
Falcon Eyes SS200 kit:
Flitskop 2x SS-200F
Vermogen 2x 200Ws
Statief 2x 244 cm
Softbox 2x 50x70 cm
€ 265
Te koop bij GSL (http://www.gsl.be/shop/product_info....oducts_id/1318)
-----------------------
Omdat m'n Nikon D70s geen sync kabel poort heeft ben ik op zoek gegaan naar een adapter en vond ik deze:
Nikon AS-15 Sync Terminal Adapter
Mijn vragen:
Is de set krachtig genoeg om in een kleine kamer/studio aan modelfotografie te doen (close-up, maar vooral het volledige model in beeld brengen)?Eventueel zou ik nog een paar lampen op de set zetten om bij te lichten.
Ik vond enkel de Nikon sync adapter. Zijn er nog aan te raden (universele) adapters? En wat is de prijs?
Het is inderdaad niet de grootste of duurste set, maar ik wens geen fortuinen uit te geven aan een onderdeel waar ik amper ervaring in heb.
Bedankt
Ik wens m'n eerste stappen te zetten in studiofotografie (momenteel leg ik me toe op natuur en landschappen).
Op m'n zoektocht naar benodigdheden kwam ik uit bij volgende set:
-----------------------
Falcon Eyes SS200 kit:
Flitskop 2x SS-200F
Vermogen 2x 200Ws
Statief 2x 244 cm
Softbox 2x 50x70 cm
€ 265
Te koop bij GSL (http://www.gsl.be/shop/product_info....oducts_id/1318)
-----------------------
Omdat m'n Nikon D70s geen sync kabel poort heeft ben ik op zoek gegaan naar een adapter en vond ik deze:
Nikon AS-15 Sync Terminal Adapter
Mijn vragen:
Is de set krachtig genoeg om in een kleine kamer/studio aan modelfotografie te doen (close-up, maar vooral het volledige model in beeld brengen)?Eventueel zou ik nog een paar lampen op de set zetten om bij te lichten.
Ik vond enkel de Nikon sync adapter. Zijn er nog aan te raden (universele) adapters? En wat is de prijs?
Het is inderdaad niet de grootste of duurste set, maar ik wens geen fortuinen uit te geven aan een onderdeel waar ik amper ervaring in heb.
Bedankt
Comment