Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vosonic opslag tank

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vosonic opslag tank

Hallo, ik ben in het bezit van een vosonic opslagtank! dat is normaal goed voor 40 Gb heb al een paar keer foto's op bewaard, weet er iemand hoe je het toestel weer reset zodanig dat ik terug 40 GB heb, want telkens ik fotos opzet verminderen mijn GB 's staat momenteel nog op 26Gb, de fotokes haal ik er telkens weer af om op pc te zetten
    Mvg youri
    Canon D20+grip & afstandsbediening/ 70-200 2.8 usm is / 17-35 2.8 /uv-filters/extender 1.4/ speedline 580ex /2x sandisk ultra 2gb/4xBattery BP.512/voconic vp2160 /lowerpro/ Canon IXUS 40

Re: Vosonic opslag tank

Verplaats je de foto's of copiëer je ze? als je ze copiëert blijven ze erop staan. Ga gewoon via je verkenner naar je Vosonic, dan zie je wat er nog opstaat. Je kan dan alles wissen, tenminste als je zeker bent dat al je foto's op de harde schijf van je pc staan. Of je kan gewoon nadien je vosonic formateren......
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Comment

hallo, ik heb nu alles geformateerd via da pc....maar als ik nu ht toestel aan leg,verschijnd telken de tekst HDD not FAT 32, please format. wat moet ik daarmee???

mvg youri
      Canon D20+grip & afstandsbediening/ 70-200 2.8 usm is / 17-35 2.8 /uv-filters/extender 1.4/ speedline 580ex /2x sandisk ultra 2gb/4xBattery BP.512/voconic vp2160 /lowerpro/ Canon IXUS 40

Comment

Ik heb zelf geen Vosonic, maar misschien heb je geformatteerd in NTFS en niet in FAT. En de Vosonic kan daar niet mee overweg, veronderstel ik.
        Jef

Comment

hoi, da zou wel eens kunnen en hoe doe je dat dan om in FAT te formateren?
          op de pc is er maar 1 keuze van formateren en da is NTFS.
          Iemand die daar verstand van heeft mag me gerust helpen !
          Mvg youri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door youpi Bekijk bericht
            hoi, da zou wel eens kunnen en hoe doe je dat dan om in FAT te formateren?
            op de pc is er maar 1 keuze van formateren en da is NTFS.
            Iemand die daar verstand van heeft mag me gerust helpen !
            Mvg youri
            Geen FAT meer, allez kom, zoek eens even
            Je had trouwens helemaal niet moeten formatteren, maar gewoon de directories die je niet meer nodig hebt deleten

Comment

Je kan je vosonic op het toestel zelf formateren, dit is aangewezen.

Voor de Vp3320 werkt dit als volgt:

Toestel aanzetten

Druk dan "esc"

Daarna "copy"

In het menu => naar format HD

"OK"

Normaal moet je de vosonic leegmaken op het toestel zelf.

Toestel aanzetten=>éénmaal op OK drukken=>map kiezen die je wil verwijderen door pijltjestoets naar boven of onder=>druk copytoets=>met pijltjestoets naar links of rechts kiezen voor verwijderen=>druk 2 X op OK
              Groetjes
              ----JO

Comment

doe eens via je pc een chkdsk op die 'voor de pc' externe schijf, dat lukt bij mij ook als ik dat probleem heb

Met vriendelijke groeten
                Joeri

Comment

Working...
                X