Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery grip

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• battery grip

Is er écht geen battery grip voor m'n pentax k100d ?
    het mag ook van een ander merk zijn .( Hama ofzo)
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Re: battery grip

Amai dat ziet er mij iets lomp uit.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Re: battery grip

Idd erg lomp, en bovendien staan alle deurtjes open om de diverse draden uit de grip aan te sluiten... Laat het stof maar komen...

Er was voor de DS indertijd een grip van Dicam als ik me niet vergis, mss komen die ook nu wel voor de K100D met een oplossing. Die was erg groot, maar sloot wel de geopende luikjes af.

Een grip als voor de K10D is er niet, en is ook niet mogelijk want de K100D mist de nodige connector in de bodemplaat.

Mss zal het tssmodel dat door vele Pentax-spotters in de loop van de herfst verwacht wordt wel voor een grip voorzien zijn? Tenzij dit de K100D Super blijkt te zijn, dan niet natuurlijk...

Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Working...
      X