Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lowepro heuptas voor 30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke lowepro heuptas voor 30D

Ik ben sinds 1 dag trots bezitter van een 30D met de 17-80 is ums en 70-300 is ums lenzen maar helaas past dit geheel niet lekker in de lowepro off trail en niet in de orion mini die ik allebei al heb.
    Kan iemand mij adviseren in welke lowepro beltpack deze combinatie welk lekker ruim zit?
    Er hoeft niet veel extra's nog in te kunnen. Wel nog een vakje voor een accu en wat kleine dingen.
    Alvast heel erg bedankt voor je reactie. Ik kom er zelf niet.

Re: welke lowepro heuptas voor 30D

Ik heb sinds kort de Lowepro Slingshot 300 AW en ben daar zeer tevreden over.
    Canon EOS 30D + EFS 17-85mm f/4-5.6 IS USM + EF 50mm f-1.8 II + EF 70-200 F/4 L USM + Canon Selphy ES1 + Lowepro Slingshot 300 AW + Manfrotto 681B + Speedlite 430EX

Comment

Kijk hier eens : http://www.lowepro.com/Products/Toploading/classic/

Ik vermoed dat ik de Zoom 1 heb. Ik ga vanavond eens kijken als ik thuis ben. Ben hiervan wel tevreden. Je hebt hierbij nog voldoende ruimte voor kaartjes, accus en een aantal filters. Ik vind dit wel een handig systeem, zelfs te combineren wanneer je er op uittrekt met de rugzak. En de behuizing is vrij stevig. Hierbij heb ik ook een afzonderlijke lenshuls gekocht van Lowepro, dewelke ik mee aan de riem hang waaraan mijn holster hangt. Zodoende kan je dus op stap zonder dat je steeds moet stoppen om uw fotogerief te nemen.
      Kijk dan ook hier eens : http://www.lowepro.com/Products/Accessories/lens_cases/
      Last edited by stapperke; 11 juli 2007, 13:00.
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Ik gebruik de LowerPro TLZ AW voor m'n 30D.
        Is redelijk diep, maar daar past mijn 30D netjes in wanneer de EF70-300 IS USM lens die ik heb erop is gemonteerd en daarop nog een Canon ET-65B zonnekap.
        Er staat een handvat op en er is een hele goeie riem bij. Vooraan staan er ook nog 2 redelijk grote zakjes op (die ik gebruik voor extra batterijen en geheugenkaartjes). Daarnaast kan je er opzij nog extra lenszakjes bij op monteren ifv wat je wil meenemen.
        Voor mij is hij net niet te groot en praktisch.

Alles hangt natuurlijk ook af van hoeveel extra materiaal jij altijd wil meenemen (want bv. voor een flash of zo is geen plaats in deze zak, dan zal je naar iets groters moeten uitzien).

Gr, Hilde.
        Last edited by HildeP; 11 juli 2007, 13:57.
        http://www.hpgraphics.be

Comment

Heel erg bedankt voor jullie reactie's. Ik ben er erg mee geholpen. Ik heb in ieder geval 3 optie's die ik met elkaar kan vergelijken en zal dan de knoop doorhakken.

Groeten

Comment

Working...
          X