Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameratas voor de FZ50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cameratas voor de FZ50

Ik ben wanhopig op zoek naar een cameratas voor mijn FZ-50.
    Heeft iemand een idee welk een tas er best past voor mijn toestel??

Ik heb al eens gekeken op de site van Tamrac, daar heb ik verschillende gezien maar toch weet ik niet juist wat ik moet kiezen.

Het is zo dat ik nu nog niet veel accessoires heb. Macro voorzetlenzen heb ik al. Maar er komt zeker ooit nog een groothoeklens, een flitser, en een afstandsbediening bij.

Dus het mag geen te kleine tas zijn.

De site van Tarmac: http://www.tamrac.com/welcome.htm

Mijn voorkeuren zijn:
    de tamrac velocity 7 x
    de tamrac adventure 6
    de tamrac travel pack 71
    de tamrac express pack 8

Dus je ziet, teveel keuze en ik ben een weegschaal dus dat wil zeggen: de eeuwige twijfelaar

Maar misschien hebben jullie zo'n tassen en kunnen jullie me helpen bij mijn keuze.

Bedankt in ieder geval

PS het hoeft nu niet echt Tamrac te zijn hoor, als jullie andere merken kennen is dat ook goed.
    Nikon D90 + Tamron 17 - 50 f:2.8 VC + nikkor 50 f:1,8 + Sigma 150 2.8 macro + SB 900

Re: Cameratas voor de FZ50

ik had een rechhoekige van prinz, en daar kon net alles in !
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Re: Cameratas voor de FZ50

Hi

Als het een rugzakje mag zijn zou ik voor de Lowerpro Micro Trekker 100/200 gaan
      Draagt zeer gemakkelijk (brede schouderriemen), denk niet heb ik dat nu nodig?
      Je zou verschieten als je een have dag rond loopt met alleen maar een body met kitlens, kleine tele 70 210 en een flitser hoe zwaar het doorweegt als je smalle riempjes hebt
      Goed in te delen, met handige kleine opbergvakjes
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

Comment

Working...
      X