Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sb-28

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sb-28

ik heb een flitser gekocht tweehands een nikon sb-28 naar daar is er geen handleiding bij is er iemand die mij kan helpen aan een boekje van dit toesel
    ik gebruik de flitser op mijn nikon d40 ik ben maar pas begonnen met foto te maken ik dank u voor begrip pierre160

ik betaal de som die u vraagt

Re: sb-28

Oeioei,

Een sb28 is nog uit het analoge tijdperk, dit toestel werkt niet automatisch op de nieuwe generatie digitale toestellen. Met de nieuwe DSLR's van Nikon werken enkel de Sb-400 /600 /800 volledig automatisch. Het kan zijn dat de flitser wel aangestuurd wordt maar je zal de sterkte wel handmatig moeten instellen. Wat je ook kan doen is je flitser los van je camera gebruiken door gebruik te maken van een slave unit en hem aansturen met de ingebouwde flits. Ook hier zal je weer de SB28 handmatig moeten instellen, maar het levert wel heel creatieve en mooie beelden.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Re: sb-28

Bij Nikon Nederland kun je de meeste handleidingen gewoon gratis downloaden?

Je kunt beter in de handleiding van je D40 kijken, wat je allemaal niet kunt gebruiken.
      Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

Comment

Working...
      X