Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto"zak" voor in rugzak.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto"zak" voor in rugzak.

Hoi.

Wij vertrekken binnen een 3-tal weken naar Malta en wil dus zeker een poging doen om wat indrukken van dit blijkbaar mooie eiland mee te brengen.
    Maar dan komt natuurlijk het probleem van transport.

Bestaat er iets om je camera een redelijke bescherming te bieden wanneer deze samen met andere materialen (drinken, boek, enz.) in je rugzak zit en deze bvb meeneemt op een motorfiets of naar het strand?
    Ik dacht aan een soort neoprene hoes of jasje die een beetje bescherming biedt tegen de andere (mss harde) materialen die er kunnen tegenschuren.
    Ik neem enkel de 20D en de 28-75 mee dus zo groot hoeft het "jasje" niet te zijn.

Ik denk eraan om het eventueel zelf te maken. Binnenkant dan nog bekleven met plastic zak tegen vocht, eventueel tss 2 lagen neoprene maar de tijd dringt.

Ik weet, dit zal geen totale bescherming bieden maar wanneer je weet dat je toestel er inzit dan ga je je rugzak niet als voetbal gebruiken.
    Last edited by loloboy; 27 juni 2007, 09:09.
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

Re: Foto"zak" voor in rugzak.

Waarom niet een speciale rugzak kopen voor je camera + evt. accessoires ipv zelf iets knutselen?
    Sinds 2 maanden gebruik ik een Tamrac (www.tamrac.com) en die bevalt me uitstekend. Er zijn verschillende maten (afhankelijk van wat en hoeveel je mee wilt nemen), de rugzakken bieden bovendien extra ruimte om andere spullen mee te nemen, dragen comfortabel (goed afstelbaar en prima padding) en blijven bovenal goed zitten (gaan bijv. niet schuiven).

Comment

hello

Mss is dit iets

http://www.builtny.com/VGCMS/vg_root...hp?pageID=1598

Hebben een ruim assortiment aan neopreen tassen, vooral voor drinken en dergelijke fris te houden maar zitten ook grotere tassen tussen zoals bv. voor een laptop. Ik weet dat ze bij AS Adventure een gedeelte van dit assortiment hebben.

Mvg
      Nikon D90 / Nikon 18-70mm f:3,5~4,5 / Nikon 35mm f:1,8 / Nikon 50mm f:1,4 / Sigma 120-300mm f:2,8 / Sigma 10-20mm f:4~5,6 / Nikon SB600

Comment

Als je het in je rugzak wilt bewaren waarom dan geen paraattas ?

Past wel een toestel in met 1 lens en deze past dan weer in je rugzak.
        Zou wel opletten dat je er dan geen flessen oid bovenop doet.
        En deze kan dan in een plastic zak ivm vocht.

Maar beter nog is een speciale tas/rugzak waar 2 gescheide compartimenten inzitten.

Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Met de lens op de camera kun je gewoon een passende enveloppe van bolletjesplastic gebruiken.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Thxs guys!

Ik ga die belletjesplastic eens uittesten denk ik, anders zo een "paraattas", die kun je later ook nog gebruiken hé.

Voor mijn part AFGESLOTEN (kan ik dit ergens zelf?)
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

Comment

Working...
            X