Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

    Ik ben op zoek naar reacties over mensen die deze grip hebben , en waar ik deze eventueel aan heel voordelige prijs kan aanschaffen, eventueel tweede hands.

  • #2
    Re: Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

    ik heb de 400D en grip (non-Canon) maar qua specs zijn die helemaal hetzelfde :
    - je kan 2 batterijen plaatsen
    - je kan 6x AA batterijen plaatsen
    - knoppen voor in "portretstand" te fotograferen
    - veel steviger

    je grote probleem zal zijn hem nog te vinden vermoed ik... bij konijnenberg staat hij niet meer op de site en op ebay of kapaza vind ik hem ook niet direct weer.

    Heb net Bennyvis een PM gestuurd. die heeft onlangs een gekocht dus die gaat je kunnen zeggen waar...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

      indien je iets weet, mag je mij gerust pme

      Comment


      • #4
        Re: Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

        Ik ben ook op zoek naar een Battery Grip en vroeg me af of die gewoon niet vervangen is door de BG-E2 Grip ?

        Comment


        • #5
          Re: Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

          Oorspronkelijk geplaatst door Dilearian Bekijk bericht
          Ik ben ook op zoek naar een Battery Grip en vroeg me af of die gewoon niet vervangen is door de BG-E2 Grip ?
          nee hoor, de bg-e2 is gemaakt voor de 350d/400d en die zijn fysisch anders dan de bg-e1...

          geef eens bg-e1 in op eBAY... zo zou je er wel moeten geraken denk ik...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

            Passeerde toevallig in Gent een fotowinkel (zijstraat v/d Veldstraat), en wat stond er daar ? Een splinternieuwe BG-E1 voor 119€. Heb die dan ook meteen zonder twijfelen gekocht. Er zijn er dus nog die die grip op stock hebben liggen.

            Comment


            • #7
              Re: Canon BG-E1 Battery Grip voor EOS 300D

              In de grip van de 300D kan je géén AA-batterijen steken hoor! Maar voor de rest is 't wel superhandig.
              EOS 80D

              Comment

              Working...
              X