Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

    Even ter info :

    ik heb de MC-9000 vorige week maandag (13/08/2007) bij ELV in Duitsland besteld.
    Ik betaalde in totaal 82,44 Euro (69,95 voor de lader, 11,90 verzendkosten en nog eens 0,59 "Verpackungspauschale" whatever that might be).

    Het geheel werd deze morgen, exact een week na bestelling bij mij aan de deur geleverd.

    En nu maar laden en ontladen !

    Phaedra
    The mind is like a parachute....
    It only functions when it's open.

    Comment


    • #47
      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

      Ook ik heb de Maha MH C9000 besteld, maar dan in Hongkong bij Howen International. Het apparaat kwam 1,5 week later binnen, goed verpakt en voor maar $658.00 HKD (+/- € 62,00) inclusief verzekering. Incl. een "invoice" waar een bedrag van €30,00 op vermeld stond. Geen toestanden met douane e.d.

      Kon betalen middels een paypal request en kreeg keurig een mail op het moment dat het apparaat werd verstuurd en kon het pakketje keurig volgen via een soort van track en trace. Was wel een gokje, maar heeft goed uitgepakt.

      De man reageerde snel op mijn mailtjes. Doe er je voordeel mee.

      Comment


      • #48
        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

        Ondertussen is het weer stil aan de overkant.
        Geen laders en geen geld.
        Ik denk dat ik maar ergens anders wat bestel
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #49
          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

          Oorspronkelijk geplaatst door Eaz Bekijk bericht
          Ook ik heb de Maha MH C9000 besteld, maar dan in Hongkong bij Howen International. Het apparaat kwam 1,5 week later binnen, goed verpakt en voor maar $658.00 HKD (+/- € 62,00) inclusief verzekering. Incl. een "invoice" waar een bedrag van €30,00 op vermeld stond. Geen toestanden met douane e.d.
          De douanekosten volgen meestal per factuur van de koerierdienst, soms weken na de aflevering.
          Aangezien de invoice op slechts 30 USD werd opgemaakt, zullen de douanekosten dan ook niet zo hoog oplopen (een percentage van het factuurbedrag).

          Al bij al een goede deal gedaan, zou ik zo zeggen.....
          The mind is like a parachute....
          It only functions when it's open.

          Comment


          • #50
            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

            ik heb de mijne gekocht,enkele weken geleden in den usa rechtstreeks,en alles is goed verlopen totdat het pakje toekwam in belgie en dan verder gestuurd werd naar leipzig en daar is het ongeveer 2 weken verdwenen geweest.kon dat opvolgen met de tracking en toen het tenslotte bij mij kwam na een maar mails met dhl,belgie en duitsland,was het pakje totall loss en heb dit geweigerd en s'avonds nog een mailtje gestuurd naar maha usa.
            deze mensen hebben zich verontschuldigd voor het ongemak en 3 dagen later werd het terug thuis geleverd met een andere koerierdienst,superservice van hen zonder dat ze er iets konden aandoen of het beschadigde pakje al hadden gezien
            eind goed al goed zeker,want de lader zelf is klasse!!

            Comment


            • #51
              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

              En hoe is het ondertussen afgelopen met de groepsaankoop hierboven?
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #52
                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                En hoe is het ondertussen afgelopen met de groepsaankoop hierboven?
                iedereen gerold voor 70 euro .. ondertussen nog bericht ontvangen van een andere landgenoot en van iemand uit Zwitserland die ogenschijnlijk evenzeer gerold zijn ..
                Ik zou graag zien dat onze "transaktie" man officieel klacht indiende bij de politie dan hadden we misschien een gezamelijk dossier Zijdelingse akties leverden totnogtoe niets op behalve beloftes en gebakken lucht ..
                Als hier iemand een tip heeft om die mannen in Duitsland hun broek af te doen .. ?

                Comment


                • #53
                  Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                  ik heb hier gezien dat er iets niet juist is met die gezamenlijke aankoop,ik heb mijn probleempjes opgelost met dit adres mailto:customer.care@mahaenergy.co en kreeg steeds een kitty chen aan de andere kant om terug te mailen.
                  ik ben er goed geholpen geweest,misschien daar eens proberen?veel geluk
                  grtz marc

                  Comment


                  • #54
                    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                    Oorspronkelijk geplaatst door marcva Bekijk bericht
                    ik heb hier gezien dat er iets niet juist is met die gezamenlijke aankoop,ik heb mijn probleempjes opgelost met dit adres mailto:customer.care@mahaenergy.co en kreeg steeds een kitty chen aan de andere kant om terug te mailen.
                    ik ben er goed geholpen geweest,misschien daar eens proberen?veel geluk
                    grtz marc

                    Ja maar ging het bij u ook om een aankoop via die Duitse site "mahaenergy.de" ?
                    Ik heb een heel aantal mails uitgewisseld met James Wang maar die zei dat hij niets kon doen behalve hun Duitse naamgenoot opporren tot aktie .. wat dus helemaal niet gebeurde ..
                    Kun je mij evtl via PM meer info bezorgen over jouw context van aankoop ?
                    TIA

                    Comment


                    • #55
                      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                      En tot op heden blijft het bij veelbelovende emails dat we van Dario ons geld zeker terugkrijgen.
                      Dus aan alle forumleden één goede raad: www.mahaenergy.de is te vermijden om aankopen te doen!

                      To all fellow photographers: please stay away from online shop www.mahaenergy.de because since the email dating July 17 (2007) stating that our order already shipped we received nothing but emails with hollow promises!

                      http://www.misterpaintball.de/ is from the same owner btw!

                      Comment


                      • #56
                        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                        Voor de mensen die graag een Maha oplader aankopen.
                        Sinds kort heeft Radiohome in gent die op stock (alle modellen weet ik niet, dacht de MH-C9000, MH-C800S en de MH-C808M ). Radiohome is gelegen in het begin van de Lange Violettestraat.

                        Gisteren daar een MH-C808M aangekocht, zit nu in het stopcontact lekker al men batterij'en eens deftig onder handen te nemen.

                        Een stuk betrouwbaarder dan die online shop.
                        Gravity Sucks ....

                        Comment


                        • #57
                          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                          FWIW .. de firma Aitec in Leuven heeft ze ook die C-9000 laders ..

                          Comment


                          • #58
                            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                            Ik heb tussen haakjes ook geen nieuws meer gehad over mijn klacht via e-cops.
                            Heb ze alle informatie in mijn bezit bezorgd.

                            Hans
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                            Comment


                            • #59
                              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                              Voor zij die de lader overwegen: niet twijfelen..

                              Echt een topper, zo weet je precies welke batterijen aan het eind van hun latijn komen en je beter niet meer gebruikt..

                              ik bestelde via ebay, bij aitec..

                              grtz
                              Mijn werkjes

                              Comment


                              • #60
                                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                                Oorspronkelijk geplaatst door SPeedygonzales Bekijk bericht
                                Voor de mensen die graag een Maha oplader aankopen.
                                Sinds kort heeft Radiohome in gent die op stock (alle modellen weet ik niet, dacht de MH-C9000, MH-C800S en de MH-C808M ). Radiohome is gelegen in het begin van de Lange Violettestraat.

                                Gisteren daar een MH-C808M aangekocht, zit nu in het stopcontact lekker al men batterij'en eens deftig onder handen te nemen.

                                Een stuk betrouwbaarder dan die online shop.
                                SPeedygonzales,
                                Hoeveel heb je betaalt bij radiohome, als ik dit vragen mag ?
                                mvg,
                                Jetfool
                                pitteljon.be
                                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                                Comment

                                Working...
                                X