Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

    Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
    niet dat het veel uitmaakt.. maar je kan het zien aan de acc... die er bij zitten zoals tas etc... naar het schijnt is (voelt) het plastic ook anders aan.... (over de electronica? wie weet hé)
    Komaan zeg .. waar haal je dit soort verhalen ??

    vergelijk zelf !

    LaCrosse (bestaat met zwarte of met blauwe transportzak)
    USA
    http://www.lacrossetechnology.com/900/index.php
    Belgie klik op de foto om te vergroten en vergelijk met Duitsland
    http://www.numerictrade.com/site/ind...&idf=64&idp=21
    Duitsland
    http://shop.elv.de/output/controller...&detail2=10595

    zelfde verhaaltje voor Maha .. materiaal is identiek .. als dat nammak is dan is het meer dan 100% namaak trouwens de Duitse elv.de site is mij doorgegeven door Maha USA .. die zullen een beetje een verkoper doorgeven die namaak verkoopt zeker !! .. had je gedacht !

    Maha
    Maha Energy is the maker of Powerex batteries and charging solutions. Powerex batteries offer the highest performance available today. Powerex chargers use advanced techniques for optimized battery charging and to optimize battery life


    Comment


    • #32
      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Komaan zeg .. waar haal je dit soort verhalen ??
      op den duur weet je niet wat/wie je moet geloven..

      Hier op BD geloof ik ook niet alles hoor...
      -=- Light is the key...

      Comment


      • #33
        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

        Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
        op den duur weet je niet wat/wie je moet geloven..

        Hier op BD geloof ik ook niet alles hoor...
        LOL .. daar kan ik je geen ongelijk geven

        Comment


        • #34
          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

          Das waar ik geloof van onderbelichting ook niets
          Willy, graptjen hé
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #35
            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

            Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
            Das waar ik geloof van onderbelichting ook niets
            Willy, graptjen hé

            .. 't is het verschil tussen weten en geloven he .. met het laatste kom je hooguit in de hemel ..

            .. en alhoewel dit classified info is en als dussanig eigenlijk niet openbaar mag gemaakt worden zegt Canon (als men ze maar hard genoeg schopt) het volgende ...

            "....
            Een belichtingsprobleem voor de 400D is een bekend probleem van Canon en
            word dan ook gratis hersteld en erkend.
            Wat het probleem veroorzaakt is voor mij een raadsel maar onze technici
            weten wat ze eraan moeten doen.
            ...."

            .. en nu moogt ge nog grapjes maken over al diegenen die een liefdesverhouding hebben met hun apparatuur !!

            Comment


            • #36
              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

              Dus uw 400D is ondertussen hersteld?
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #37
                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
                Dus uw 400D is ondertussen hersteld?
                nope .. nog steeds bij Canon .. verwacht 'm niet terug voor 15-20/8 ... geen vakantiefotos dit jaar

                Comment


                • #38
                  Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                  Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                  Je kan nog altijd een poging doen bij BCC (in geval van Visa)
                  Heb nog even afgewacht maar heb nu m'n MasterCard laten blokkeren zodat ik zo'n betwistingsformulier kan opsturen...!

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  ... ene Mario Celnik (die meestal op de algemene emails antwoordt?) heeft aan Maha USA de dure eed gezworen dat hij de zaak persoonlijk zal opvolgen met de belofte dat dit onverwijld gaat geregeld worden. Marc Süper was schijnbaar "out of the office" .. nu zullen we zien
                  Ik ben benieuwd...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                    Ik ben benieuwd...
                    als gèste mogen ze er toch een setje batterijen bij steken hoor!
                    -=- Light is the key...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                      Blijkbaar is er daar in Duitsland nog niet veel beweging.
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                      Comment


                      • #41
                        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                        Volgens die domme Duitse site is die Maha C9000 niet eens op vooraad !!

                        Comment


                        • #42
                          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                          De mail van James Wang was hoopgevend maar ondertussen blijft het blijkbaar stil aan de overkant.

                          Hans
                          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                          Comment


                          • #43
                            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus
                            zelfde verhaaltje voor Maha .. materiaal is identiek .. als dat nammak is dan is het meer dan 100% namaak trouwens de Duitse elv.de site is mij doorgegeven door Maha USA .. die zullen een beetje een verkoper doorgeven die namaak verkoopt zeker !! .. had je gedacht !
                            Het één sluit het ander niet uit. Het zou niet de eerste keer zijn dat een 'officiële' dealer zijn licentie kwijtspeelt door het verkopen van namaak-produkten onder het mom van echt. Zolang MAHA USA van niets weet, zullen ze natuurlijk hun dealer niet zwartmaken.

                            Ken zelfs motorshops die het voor elkaar speelden om piraatstukken te verkopen, het is een geregeld gebruikte werkwijze bvb. in de auto-industrie.

                            Namaakbanden, namaakdeuren, namaakremschijven... kwalitatief minder of soms evengoed, soms zelfs gewoon dezelfde makelij, illegale parallele produktie maar dan wel via een zwart circuit binnengebracht.

                            Aantrekkelijk vanwege de extra winst want 21% BTW in de zak en de aankoopprijs is zowiezo al lager. Door de grotere controle worden andere technieken nu gebruikt nl. nieuw bestellen, dat factureren aan de klant, oud herstellen en origineel onderdeel in de stock leggen. En dat dan weer ergens anders aanwenden.

                            MAW misschien hebben ze weldegelijk een overéénkomst, bestelde die duitser er 20 echte en zit hij nu in de **** omdat zijn 'andere' voorlopig vast zitten bij de douane.

                            Toegegeven, het verhaal klinkt niet koosjer. Maar om te oordelen a/d hand van een crappy foto'tje uit een webshop, dat gaat wel ver.

                            Aan de andere kant vind ik de naam James Wang verontrustend, bij elke slechte aankoop van een kennis van me, die veel elektronica koopt vooral in de USA, was het een amerikaanse of canadese aziaat... en zelfs als je 1.5 jaar na datum mailde waren ze behulpzaam, vriendelijk en ging er spoedig een oplossing volgen. Maar nog steeds niets.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                              Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                              Het één sluit het ander niet uit. Het zou niet de eerste keer zijn dat een 'officiële' dealer zijn licentie kwijtspeelt door het verkopen van namaak-produkten onder het mom van echt. Zolang MAHA USA van niets weet, zullen ze natuurlijk hun dealer niet zwartmaken.

                              snip
                              Aan de andere kant vind ik de naam James Wang verontrustend, bij elke slechte aankoop van een kennis van me, die veel elektronica koopt vooral in de USA, was het een amerikaanse of canadese aziaat... en zelfs als je 1.5 jaar na datum mailde waren ze behulpzaam, vriendelijk en ging er spoedig een oplossing volgen. Maar nog steeds niets.

                              heu ... Die James Wang is wel de persoon van Powerex USA die de mail beantwoorde .. men kan toch moeilijk aannemen dat een vraag geformuleerd via de USA website van Powerex/Maha afgeleid wordt naar een duister zuid-oost aziatisch zolderwinkeltje waar ene JW emails zit te beantwoorden ?
                              Of denk je dat Powerex/maha USA eenzelfde pot nat is ? dat is nauwelijks aanneembaar gezien de algemene tevredenheid over Powerex en Maha producten in hetzelfde land ..

                              Comment


                              • #45
                                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                heu ... Die James Wang is wel de persoon van Powerex USA die de mail beantwoorde .. men kan toch moeilijk aannemen dat een vraag geformuleerd via de USA website van Powerex/Maha afgeleid wordt naar een duister zuid-oost aziatisch zolderwinkeltje waar ene JW emails zit te beantwoorden ?
                                Of denk je dat Powerex/maha USA eenzelfde pot nat is ? dat is nauwelijks aanneembaar gezien de algemene tevredenheid over Powerex en Maha producten in hetzelfde land ..
                                Dat verandert de zaak voor het amerikaans verhaal. Had beter de volledige thread gelezen... Ik wist niet dat het zo'n gerenomeerde merken waren. Ik koop dan ook al 10 jaar geen oplaadbare AA meer.

                                Comment

                                Working...
                                X