Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

    Naar aanleiding van de info in dit topic (vanaf #11) wil ik een mini aankoopaktie organiseren om zo te kunnen genieten van de gratis verzending...
    Het gaat om volgende intelligente batterijlader: Powerex MH-C9000
    Uiteraard kunnen er ook andere dingen van die site besteld worden, maar ik zou het pakje toch niet té groot laten worden, momenteel zijn we met 3:

    - Tony smeT
    - regulus
    - FJRrider38

    Nog iemand interesse?
    Last edited by Tony smeT; 24 juni 2007, 10:34. Reden: lijst 'deelnemers' aangepast...

  • #2
    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

    kan je beetje toelichten wat hier zo speciaal aan is tov andere opladers en batterijen? anders doe ik wel mee

    Comment


    • #3
      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

      Oorspronkelijk geplaatst door Krimel Bekijk bericht
      kan je beetje toelichten wat hier zo speciaal aan is tov andere opladers en batterijen? anders doe ik wel mee
      In dit topic staat er uitleg en extra links...
      (voornaamste vind ik dat elke batterij apart bekeken wordt door de lader, en ze dus afzonderlijk tot hun maximum geladen worden, voor de rest zal ik ook nog veel moeten lezen en leren eenmaal ik de lader heb )

      Comment


      • #4
        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

        Ik ben geïnteresseerd.
        Wat zou de totale prijs in Euro zijn? Is er een korting vanaf een bepaald aantal stuks?

        Alvast bedankt ,

        manar.

        Comment


        • #5
          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

          Er komt niks bij voor de verzending dus het blijft gewoon 69.95 voor zo'n lader.
          Ik kan wel eens informeren of korting mogelijk is bij meerdere stuks...

          Comment


          • #6
            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

            Ben ook kandidaat voor zo een lader.
            Mijn huidige lader is aan de zwakke kant.

            Hans
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #7
              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

              3 chargers besteld en betaald...

              Comment


              • #8
                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                Ben erg benieuwd ... is ie inmiddels binnen? En hoe zijn de ervaringen?

                Geinteresseerd in zelfde aanschaf, maar site / shop beheerder reageert al 4 dagen niet op een vraag die ik gesteld heb via mail.

                Ook bestaat bij mij enige onduidelijkheid: boven 80 euro gratis verzenden geldt volgens info alleen binnen Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk. Maar in winkelwagen eindafrekening is internationaal verzenden niet aan te geven, allen E 6.50 of gratis. Hoe is dat in uw geval gegaan?

                Comment


                • #9
                  Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                  Ook in ons geval is het héél stil aan de overkant, er komt geen enkele reaktie op de emails. En een levering is er tot nu toe ook niet!?

                  Ik kreeg trouwens op 7 juli een email van Jean-Pierre Rietman (ken z'n BD-nickname niet) die ook al 2 1/2 week zat te wachten op z'n lader en waar ik ondertussen ook nog niet van vernomen heb dat ie aangekomen is...

                  Dus voorlopig zou ik eerder het advies geven om even te wachten met daar te bestellen...!!
                  Last edited by Tony smeT; 12 juli 2007, 21:06.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                    Er vallen dus nog weinig praktijkervaringen te melden.

                    Hmmm, dat klinkt verdorie niet goed, wel betalen maar niets geleverd krijgen.
                    Nu staat de "status" indicatie bij de shop ook op geel ipv groen, ik heb oa gevraagd wat dat betekent kwa levertijd ... zo te horen dus niet veel goeds.

                    Ik kwam er door enig browsen trouwens achter dat deze webshop in feite helemaal geen officieel Powerex / Maha distributeur is, maar gewoon iemand die meerdere webshops heeft, oa ook een met paintball artikelen waar dezelfde lader tot voor kort werd aangeboden voor E 64.95 !

                    Ik zie het nog een weekje aan en anders bestel ik hem wellicht direct bij MahaEnergy in de USA, komt inclusief verzendkosten op E 74,- en ik las ergens van iemand die hem daar had besteld dat ie er binnen een week was. En anders toch maar de LACrosse BC900 ... maar ja, deze Maha leek toch echt de betere (?).

                    Ik hoop voor jullie dat de bestelling alsnog binnenkomt. Anders misschien een keer bellen, telefoonnummer staat op de site.

                    Blijf graag op de hoogte van de ontwikkelingen.

                    Ruud.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                      Mja begin nu toch het gevoel te krijgen dat we 70 euro armer zijn.
                      Damn.
                      Heb voor alle zekerheid maar een mail gestuurd naar powerex in de USA om te vragen of zij eens kunnen checken wat daar loos is met hun reseller.

                      Hans
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy B Bekijk bericht
                        Ik zie het nog een weekje aan en anders bestel ik hem wellicht direct bij MahaEnergy in de USA, komt inclusief verzendkosten op E 74,- en ik las ergens van iemand die hem daar had besteld dat ie er binnen een week was.
                        Ik had hem al na 3 dagen (vrijdag besteld, maandag geleverd) maar de prijs is in totaal toch 80 + 25 = 105 euro (er kwamen btw, invoerrechten en administratiekosten bij na een brief van DHL een paar weken later).
                        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                          De Duitse website is ondertussen offline dus dat voorspelt niet veel goeds

                          Ik heb alvast een claim ingediend bij PayPal

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                            De Duitse website is ondertussen offline dus dat voorspelt niet veel goeds

                            Ik heb alvast een claim ingediend bij PayPal
                            enig nieuws? site is online...

                            Heb last met batterijen en deze ziet er top uit... ben benieuwd..
                            -=- Light is the key...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                              Site is inderdaad online, maar that's it....

                              Comment

                              Working...
                              X