Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

    Al eens proberen te bellen voor een reactie?
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #17
      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

      Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
      Al eens proberen te bellen voor een reactie?
      Waar staat dat nr. Even gekeken op de site maar niks gevonden??

      Comment


      • #18
        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

        Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
        Waar staat dat nr. Even gekeken op de site maar niks gevonden??
        Marc Süper
        Rutgerweg 18
        44894 Bochum
        info@mahaenergy.de
        Tel: +49 (0)234-2397990
        Fax: +49 (0)721-151374221
        -=- Light is the key...

        Comment


        • #19
          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

          jullie pakje al toegekomen? of...?
          -=- Light is the key...

          Comment


          • #20
            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

            Noppes
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #21
              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

              Niks

              En Paypal stuurt een email dat ze het geld niet kunnen terugvorderen, en dat terwijl die website terug online is en ondertussen maar blijft 'verkopen'

              Comment


              • #22
                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                Ik heb Maha USA gemailed en die gingen contact opnemen ?? Ze schijnen die gasten wel te kennen ... misschien zijn ze in Duitsland wel met verlof ... met onze centen dan zeker ?

                Comment


                • #23
                  Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                  Koop veilig met Paypal, mn kl*****, ook laatste keer paypal gebruikt dus...
                  Als zelfs die al geen geld kunnen terugvorderen, wie dan wel
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment


                  • #24
                    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                    Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
                    Koop veilig met Paypal, mn kl*****, ook laatste keer paypal gebruikt dus...
                    Als zelfs die al geen geld kunnen terugvorderen, wie dan wel
                    Je kan nog altijd een poging doen bij BCC (in geval van Visa)

                    Veel succes ermee, we duimen voor een positieve afsluiting.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                      Paypal is op zich een goed initiatief. Makkelijk en vlug, veiliger dan Western Union. Maar in Europa kan je met IBAN+BIC werken. Ebay promoot ook paypal te gebruiken, niet moeilijk, Paypal is een ebay company en dus elke slechte verkoper is ook een bron van inkomsten voor PP en ebay.

                      Maar het is niet foutloos, zelfs op ebay. De terugbetaling is alleen op ebay. Andere betalingen kan PP niet zo makkelijk terugvorderen. Trouwens ben ik al onterecht met PP geld teruggevorderd geweest.

                      Object verkocht, betaald en verzonden. Het ging hier notabene over trading cards van the simpsons. De duitse jongen mailt mij dat hij ze ontvangen had en dat hij zich vergist had want het was de serie die hij al had. 50 euro. Ik zei zend maar terug. Vervolgens dient hij een klacht in, 'niet ontvangen' en een week later was ik 58 euro armer. Ik zend de mailcorrespontie op en ze verontschuldigen zich maar geen frank teruggekregen. Waarna ik op ebay adverteerde dat ik geen paypal aanvaard van europese kopers, toen werd mijn account opgeschort.

                      Het kan dus zijn dat de site in kwestie helemaal geen handelaarsaccount heeft maar dat gewoon adverteert, waardoor ze niet zomaar kunnen debeteren. Eigenlijk trekken ze zich meestal niet teveel aan, die site brengt hen wellicht genoeg op. En het zou makkelijk sluitender kunnen gemaakt worden. Maar ze laten het na. Alleen als je via mail aan alle voorwaarden voldoet, maak je kans. Vb onverzekerde verzendingen zonder trackingcode vallen al buiten de PP-garantie als de totale waarde +25 euro is.

                      Het is makkelijk een goed uitziende website te maken maar de controle laat te wensen over.

                      Idd je hebt 2 mogelijkheden, je krijgt ze met vertraging, misschien je betalingsbewijs opzenden naar Maha USA, als je via Paypal met een VISA betaalde het via VISA regelen.

                      SUCCES!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                        Ik heb onlangs een mailtje ontvangen van deze Marc Super als reactie op de twee mails die ik had gestuurd ... hij is dus niet van de aardbodem verdwenen en hij excuseerde zich voor zijn late reactie. De laders waren inmiddels weer op voorraad en ik kon bestellen.

                        Dat laatste heb ik overigens niet gedaan ... ik had inmiddels toch maar een LaCrosse BC900 gekocht. Die bij Conrad overigens van een merkplaatje "Voltcraft" voorzien zijn maar het is hetzelfde ding. De prijs is aantrekkelijk: €59 inclusief 4 stuks AA 2500 mAh.

                        Ervaringen ermee zijn tot op heden zeer goed. Het 'opwaarderen' van in de loop der tijd verslechterde batterijen gaat zeer mooi, je ziet per cyclus van ontladen / opladen de hoeveelheid energie toenemen, en hij gaat net zolang door tot er geen verschil meer is, hetgeen meestal na de 3e cyclus het geval is.

                        Ook het stoppen van het laden (met delta V methode) gaat tot op heden goed, ook bij 2500 mAh baterijen wanneer deze met de laagste laadstroom (200 mA) geladen worden, wat meesteal een kritische combinatie is.

                        En ik vind het achteraf ook wel fijn om 4 displays te hebben, leest lekker snel en makkelijk de info per batterij af.

                        Ik hoop vooor jullie dat de bestelde en betaalde laders alsnog geleverd worden ... Marc is in ieder geval nog actief.

                        Ruud.
                        Last edited by Rudy B; 7 augustus 2007, 22:43.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                          Ik heb gisteren Maha USA onder zachte dwang gezet door mij behoorlijk gergerd op te stellen met de idee dat hun goede naam en faam even een flinke deuk aan het krijgen was .. Amerikanen zijn daar nogal gevoelig voor
                          Ze hebben dan zelf Maha Duitsland bestookt zo schijnt het wel en ene Mario Celnik (die meestal op de algemene emails antwoordt?) heeft aan Maha USA de dure eed gezworen dat hij de zaak persoonlijk zal opvolgen met de belofte dat dit onverwijld gaat geregeld worden. Marc Süper was schijnbaar "out of the office" .. nu zullen we zien ... de eventuele klacht via "ecops.be" ligt al op te warmen

                          PS: voor wie het mocht interesseren. Maha USA geeft zelf als verkooppunt in Duitsland http://www.elv.de op
                          en die hebben de LaCrosse voor 49,95 LOL !
                          Last edited by Guest41; 8 augustus 2007, 16:08.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            PS: voor wie het mocht interesseren. Maha USA geeft zelf als verkooppunt in Duitsland http://www.elv.de op
                            en die hebben de LaCrosse voor 49,95 LOL !
                            Toch niet hoor.... Het is namaak... en of het hetzelfde is..? wie weet hé....
                            -=- Light is the key...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                              Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
                              Toch niet hoor.... Het is namaak... en of het hetzelfde is..? wie weet hé....
                              huh ? waarom staat er dan BC900 bij ? net zo goed als er bij de Maha "wizard C9000" staat ?

                              Comment


                              • #30
                                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                huh ? waarom staat er dan BC900 bij ? net zo goed als er bij de Maha "wizard C9000" staat ?
                                niet dat het veel uitmaakt.. maar je kan het zien aan de acc... die er bij zitten zoals tas etc... naar het schijnt is (voelt) het plastic ook anders aan.... (over de electronica? wie weet hé)
                                -=- Light is the key...

                                Comment

                                Working...
                                X