Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief op zuignappen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• statief op zuignappen

ik wil graag een statief met zuignappen onder de voetjes, zodat ik het kan vastzetten op een fragiele, bewegende ondergrond. de zuignappen heb ik al gevonden (manfrotto), maar ik vind geen statief met schroeven die in deze zuignappen passen (dus een statief met schroeven onderaan ipv rubberen voetjes). Bij manfrotto hebben ze 't niet. Kent er iemand zo'n statief? Of kan ik beter zelf iets 'bricoleren' met klemmen en tussenstukken?

Re: statief op zuignappen

als manfrotto de voetjes met zuignappen maakt zou het mij verbazen moesten ze geen statief maken waar deze oppassen
    Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

Comment

Re: statief op zuignappen

Oorspronkelijk geplaatst door liez Bekijk bericht
      ik wil graag een statief met zuignappen onder de voetjes, zodat ik het kan vastzetten op een fragiele, bewegende ondergrond. de zuignappen heb ik al gevonden (manfrotto), maar ik vind geen statief met schroeven die in deze zuignappen passen (dus een statief met schroeven onderaan ipv rubberen voetjes). Bij manfrotto hebben ze 't niet. Kent er iemand zo'n statief? Of kan ik beter zelf iets 'bricoleren' met klemmen en tussenstukken?
      hebben ze het bij manfrotto niet? of hebben ze het niet in de winkel waar je het kocht? want dat zou mij inderdaad verbazen
      5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
      X