Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke tas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke tas

Heb net een Canon EOS 400D besteld. Nu wil ik graag een tas.
    De tas moet niet overdreven groot zijn, maar ik wil ook niet moeten proppen om alles erin te krijgen. Wat verwacht ik van de tas: plaats voor Canon EOS 400D met BG-E3 batterijgrip. Ook heb ik de kitles 18-55 en een sigma 70-300. Tevens moeten er een 3 tal CF kaartjes in kunnen maar dat is het probleem niet. De batterijlader of een sicpack AA batterijen zou handig zijn maar is niet echt noodzakelijk. Meer moet er niet in kunnen. Ik ben op zoek naar een tas van rond de 50€-60€. Ik had enerzijds de

Lowepro EX140 (45€)
    Canon Camera DSLR Gadget Bag 100BG (30€)

Moet wel een beetje een gerespecteerd merk zijn, alle lowerpro is prima prijs/kwaliteit. Daar heb ik twee hoesjes van en vind ze prima.

Heeft iemand ervaring met één van deze tassen???

Re: Welke tas

Kijk ook eens naar de nova 2 of 3 van lowepro. Voldoet aan al je eisen en ik ben er heel content van
    Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

Comment

Ik vind die tassen allemaal mooi en waarschijnlijk heel handig maar een tas met Canon op,

dieven gaan die zekers rapper opmerken ..

Comment

Een tas met Lowepro op zullen ze ook wel kennen hoor, dieven zijn niet achterlijk. (waarmee ik ze niet wil goedpraten natuurlijk )

Comment

een grote tas valt sowieso op... of er nu een naam opstaat of niet...
          als de eigenaar van de tas een joekel van een camera in zijn handen heeft, moet je niet ver nadenken, toch?

afin, ik ga eind deze maand de Lowepro Computrekker AW kopen omdat ik een tas wil waar ik ook me laptop in kwijt kan en toch wat materiaal...

die komt wel 100 € dus ligt iets boven je budget maar heb van vele eigenaars al gehoord dat dit een goede investering is...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Ik heb zelf goede ervaringen met de tassen van Naneu-Pro. Niet duur en zeer degelijk
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
              Een tas met Lowepro op zullen ze ook wel kennen hoor, dieven zijn niet achterlijk. (waarmee ik ze niet wil goedpraten natuurlijk )
              Akkoord maar als er al Canon op staat of Nikon en dergelijke....
              De gelegenheid kan zo de dief maken.
              Best is spullen binnen handbereik houden.
              Nu ontopic

Comment

Heb een Lowepro NOVA 3 aangeschaft. Ben zoals gezegd op dit moment in het bezit van een CANON 4OOD met 18-55 kitles, Sigma 70-300 APO, battergrip BG-E3. Als de sigma erop staat gaan de camera er niet in volgens mij. Voor de rest heb ik alle toebehoren in de tas zitten. Oplader, NB-h2 magazijn voor batterijgrip, 1 extra CF kaartje. Ik vind de tas nu toch al redelijk vol zitten. Er zijn in deze tas nog veel 'kleine gaatjes zijn' waar ik niet weet wat ik er in zou kunnen stoppen. Persoonlijk vind ik iets te klein uitvallen voor dit pakket.

Comment

die van canon zou ik van weg blijven.. ik heb de 1000dg en ondanks dat ik het een prima tas vind qua grootte en vakjes,blijft die riem mij enorm irriteren.
                  hij blijft in mijn nek snijden en hangt niet lekker.
                  Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Als ik zo begon te lezen en ik zag het antwoord van ...Nova 2 of 3, dan dacht ik meteen, hier moet ik op reageren, want die gaan waarschijnlijk te klein zijn.

Iets verder lees ik "Nova 3 aangekocht.." en dacht ik, AI!

Zelf was ik van plan de Nova 4 aan te schaffen, maar heb uiteindelijk de Nova 5 gekocht wegens mooie aanbieding tweedehands, was bijna niet gebruikt. Mijn ervaring is dat deze zeker niet te groot is. Ge hebt snel meer plaats nodig dan ge denkt.

Intussen heb ik ook nog de Compu trekker AW aangeschaft. Rugzak is iets handiger als ge lange tijd moet stappen. Een schoudertas weegt nogal fel door na een tijdje.
                    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Comment

Working...
                    X