Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adventure 9 - Rover AWII

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Adventure 9 - Rover AWII

Ik ben maar ook eens beginnen uitkijken naar een fotorugzak omdat een schoudertas niet altijd even comfortabel is om mee rond te lopen.

Waar mijn oog nu al op gevallen is:
    - Tamrac adventure 9 ( > klik ) -> 129 euro
    - Lowepro rover AWII ( > klik ) -> 125 euro

De 2 modellen zijn gebaseerd op hetzelfde concept; onderaan een compartiment voor fotomateriaal en bovenaan nog een compartiment voor andere brol.
    De prijs is bijna gelijk, maar welke zou ik het beste kiezen ?

Bert

Re: Adventure 9 - Rover AWII

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
    Ik ben maar ook eens beginnen uitkijken naar een fotorugzak omdat een schoudertas niet altijd even comfortabel is om mee rond te lopen.

Waar mijn oog nu al op gevallen is:
    - Tamrac adventure 9 ( > klik ) -> 129 euro
    - Lowepro rover AWII ( > klik ) -> 125 euro

De 2 modellen zijn gebaseerd op hetzelfde concept; onderaan een compartiment voor fotomateriaal en bovenaan nog een compartiment voor andere brol.
    De prijs is bijna gelijk, maar welke zou ik het beste kiezen ?

Bert
    Neem uw fotogerief wat u altijd bij u wilt hebben naar de fotozaak en test beide tassen. In de betere zaken hebben ze beide modellen liggen.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Re: Adventure 9 - Rover AWII

Ik heb zelf de Rover AWII gekregen in april... sindsdien ging ie overal mee naar toe... ook in slecht weer waar de AW-cover goed z'n diensten heeft bewezen... al mijn materiaal zit er goed in geborgen (body, 2 lenzen, fliters, batterijen,...) en in het bovenste compartiment kan ik nog een trui en boterhammendoos mee

Zeker een
      Groeten, Akira (aka Jan Lah)

Comment

Working...
      X