Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bescherming lcd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bescherming lcd

    goeiemiddag
    wat gebruiken jullie om het scherm van een canon d400 te beschermen ?
    bestaan er zo'n dingen zoals van nikon (plastic schermpje ervoor)

    mvg olivier
    BD1570BE CALUWIER OLIVIER
    fotoblog:http://oliviercaluwier.wordpress.com
    please visit me at www.studioo.eu interior design - visualisations

  • #2
    Re: bescherming lcd

    Ik gebruik van die Covertec folie's op mijn scherm & persoonlijk ben ik daar heel erg tevreden van.

    Op mijn GPS plakt er ook zo eentje, voor mijn werk doe ik zo'n 15tot20klanten per dag & het toestel wordt dus dagelijks constant belast & aangeraakt met allerlei vieze vingers (mayonaise bv. van broodjes ) & ook hier nog geen klodden mee gehad.

    Een aanrader dus & niet zo duur

    Comment


    • #3
      Re: bescherming lcd

      Oorspronkelijk geplaatst door caluwier Bekijk bericht
      goeiemiddag
      wat gebruiken jullie om het scherm van een canon d400 te beschermen ?
      bestaan er zo'n dingen zoals van nikon (plastic schermpje ervoor)

      mvg olivier
      Bespaar je de moeite om extra prulletjes op je schermpje te kleven. Ik heb al een paar camera's versleten en de schermpjes van Canon zijn heel hard. Ze krassen nauwelijks. De meeste krassen komen van de camera gewoon los in een tas te leggen en door heen en weer te slingeren tegen je kleren wanneer hij aan een riem in uw nek hangt. Een microvezeldoekje om het stof en vet van dit scherm af te wrijven maakt ook geen krassen. De plastiek is enkel een beschermplaatje dat over het lcd scherm zit. Moest het toch te erg gekrast zijn na een geruime tijd ,dan kan je nog altijd een vervangschermpje kopen van canon ( voor een 20D +-15 euro) .Een schermpje voor een 400D kost misschien wel meer omdat het groter is ( 30-35eur).
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

      Comment


      • #4
        Re: bescherming lcd

        Da-products levert mooie aan één kant geharde plexiglazen plaatjes, die je met strips op je display plakt en je er zo weer van af kan halen ook. Er zit materiaal bij op dat 3 á 4 keer te doen.

        Kosten $4,67 + waarschijnlijk nog de postzegel. Ik heb het op maandag besteld en ze waren op vrijdag binnen, 2 stuks voor nog géén €12.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: bescherming lcd

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Da-products levert mooie aan één kant geharde plexiglazen plaatjes, die je met strips op je display plakt en je er zo weer van af kan halen ook. Er zit materiaal bij op dat 3 á 4 keer te doen.

          Kosten $4,67 + waarschijnlijk nog de postzegel. Ik heb het op maandag besteld en ze waren op vrijdag binnen, 2 stuks voor nog géén €12.
          Idem dito.
          Hangt er al meer dan een half jaar op bij mij, en nog steeds even helder.

          Comment


          • #6
            Re: bescherming lcd

            Hmm ziet er goed uit dat spul.
            Heb er dadelijk 2 besteld.

            Thanks voor de tip
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment

            Working...
            X