Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een nieuwe backpack voor mijn foto spulletjes en kwam op de website van Naneu http://www.naneupro.nl/ terecht ... die dingen zien er heel goed uit en niet overdreven duur ... aangezien ik ze nog nooit in het echt heb gezien en via hun website wou bestellen,had ik graag enige gebruikerservaring gehoord ... is er hier iemand die de Naneu Pro Mini Goombah Rolling Case of Naneu Pro Urban Gear U-220 Zwart heeft en mij even kan informeren over de stevigheid, gebruiksgemak, enz ... of iemand die enkele foto's van die dingen kan tonen ...

    Hartelijk dank,

    Frank.

  • #2
    Re: Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

    Ik ken de modellen tassen die jij aangeeft niet maar heb zelf wel goede ervaringen met Naneu Pro tassen. Ik heb de Military Echo gehad en gebruik nu sindskort de Military Alpha. Deze twee tassen zijn in ieder geval superstevig en redelijk makkelijk in gebruik.

    De Naneu Pro tassen zijn bij www.cameranu.nl overigens nog iets goedkoper Ik heb mijn beide NaneuPro tassen gekocht bij deze shop en ben er zeer tevreden over
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

      Zokefunctie.... +
      http://barmannenrace.fotopic.net/c636700.html
      DVC

      Comment


      • #4
        Re: Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

        Hallo,

        Hartelijk dank voor de info en de links ...

        Groetjes.

        Frank.

        PS. Zoekfunctie werd gerbuikt voor de vraagstelling, maar leverde veel leeswerk en weinig concreets op ... zoals meestal ...

        Comment


        • #5
          Re: Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

          Ik heb de Naneu Pro Mini Goombah Rolling Case, en ben daar heel tevreden mee. Alleen is de ruimte voor een laptop een beetje krap. Mijn MacBook past er zo wel in, maar ik stop die liever in een extra jasje, en dan is het maar juist gepast.

          Maar voor de rest kan je er pak materiaal in kwijt. Nu zit er bij mij een Canon 350d met grip in, een Sigma 70-200, een Sigma 24-70, een canon 50, een caon 35-135, de canon 580ex, een Sigma 1.4 extender, handschoenen, batterijen en nog wat poetsmateriaal. Er zijn ook nog een paar opbergzakjes waar ik de batterijen voor mijn 350d in stop.


          Vooraan zitten 2 zakjes, en in het midden kan je een monopod vastmaken. Opzij kan ik je een tripod vastmaken. De riemen waarmee je de zak draagt, kan je wegstoppen in een ruiumte achteraan. Dit is gemakkelijk als je de Goombah op wieltjes mee neemt. Anders slepen die over de grond.

          Kortom, prijs/kwaliteit een topper ;-)
          www.i-mac.be
          http://www.cerclebrugge.be

          Comment


          • #6
            Re: Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

            Frankske,

            Als je deze link volgt vindt je mijn gebruikservaring.
            http://forum.belgiumdigital.com/show...ighlight=Naneu
            Ik kan er echter nog aan toevoegen, dat ik hem tot nu toe op verplaatsing slechts één maal gebruikt heb (de wieltjes hebben de grond nog niet geraakt) - hij is wel zwaar - en voor gebruiksgemak keer ik steeds terug naar mijn schoudertas.
            Soms overweeg ik toch om terug te keren naar een grotere schoudertas.
            Kwalitatief is de Naneu Pro Mini Goombah Rolling Case echter zeer degelijk.
            Spijtig genoeg ben je niet uit de buurt, anders kon je gerust een kijkje komen nemen.
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Gebruikerservaring Naneu Pro gezocht ...

              Hallo,

              Hartelijk dank voor de links en info allemaal ...

              Groetjes.

              Frank.

              Comment

              Working...
              X