Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij Canon NB-2LH

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij Canon NB-2LH

    De eerste communie van mijn zoon komt eraan. Ik heb een camcorder MVX300 en zou graag de volledige mis willen filmen,maar ben bang dat dit niet zou lukken met 1 batterij. Is er iemand die mij zo'n batterij kan uitlenen op 17 mei a.s. (regio Diest/Tessenderlo). Eventueel zou ik zo'n batterij willen overkopen, maar ik vind het een beetje gek om daar veel geld aan uit te geven: normaal film ik niet zo lang aan 1 stuk en een extra batterij die zelden of niet wordt gebruikt, behoudt zeker z'n kracht niet....

  • #2
    Re: Batterij Canon NB-2LH

    Ga vooraf eens in de kerk kijken. Soms zijn er stopcontacten voorhanden.
    Dan kan je filmen zonder problemen. Misschien dan wel even aan de pastoor melden dat je dat zou willen.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Batterij Canon NB-2LH

      Bedankt voor de tip. Dit is zeker wat ik in elk geval ga bekijken, ik kan maar beter voorbereid zijn. De pastoor weet dat ik ga filmen, ook met de fotograaf ga ik praten om duidelijke afspraken te maken en mekaar niet in de weg te lopen. Enkele dagen voordien gaat er ook een 'generale repetitie' door, dan zal ik met zekerheid weten hoe lang mijn batterij het uithoudt..... Maar ik zou me toch een stuk zekerder voelen met een reservebatterij.....

      Comment


      • #4
        Re: Batterij Canon NB-2LH

        ik vind het een beetje gek om daar veel geld aan uit te geven:
        15 € voor een nieuwe, daarvoor kan je toch niet sukkelen
        Voor al uw camera accu's, accu opladers en geheugenkaarten. Snelle levering, goede kwaliteit en service. Bestel vandaag nog.

        Comment


        • #5
          Re: Batterij Canon NB-2LH

          Ik heb ook al zitten surfen en ben inderdaad ook zulke prijzen tegengekomen. Wat mij verontrust is dat Canon 50 à 60 euro voor zo'n batterij vraagt.... Dan gaat het hier toch hoogstwaarschijnlijk om een ander merk of om namaak?? Zou ik daar iets verkeerds mee kunnen doen? 15 euro is inderdaad een heel stuk minder, verzendkosten nog bijrekenen, maar op die manier blijf ik toch alleszins onder de 25 euro....Maar als ik dan bedrogen uitkom???

          Comment

          Working...
          X