Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BP-511 vervanging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BP-511 vervanging

    Ben recent op zoek nr een 2de batterij voor een 300D.
    M'n voorkeur ging uit nr volgende site


    1 x Accu BP-511 / BP-512 voor Canon BP511 / BP512 € 13,95

    Heeft iemand ervaring met deze mannen?

    Of iemand die mij een goede (lees ook goedkope ) site of locatie kan doorgeven waar ik één kan vinden?
    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
    Fuji : Fuji X10

  • #2
    Re: BP-511 vervanging

    En een originele vervangbatterij van Canon is niet goed?

    Misschien wel iets duurder maar je weet tenminste wat er in zit.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: BP-511 vervanging

      Die zijn idd stukken duurder en volgens wat ik lees net hetzelfde.
      Slechte ervaringen met deze niet-originele gehad?

      Zolang dat die even goed presteren als de originele en passen in de batterygrip, zou ik alvast tevreden zijn.
      Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
      Fuji : Fuji X10

      Comment


      • #4
        Re: BP-511 vervanging

        www.akkuinternational.de , hier heb ik al een paar digicam batterijen gekocht en dit tot volle tevredenheid. O ja 2jaar geleden en ze werken nog altijd prima

        Comment


        • #5
          Re: BP-511 vervanging

          Oorspronkelijk geplaatst door SMcLean Bekijk bericht
          Die zijn idd stukken duurder en volgens wat ik lees net hetzelfde.
          Slechte ervaringen met deze niet-originele gehad?
          Inderdaad al slechte gehad en hetgeen erin zit is niet altijd wat er op staat.
          Maar dat wil niet zeggen dat alle namaak slecht is. Als je echter iets koopt aan een tiende van de prijs dan kan je toch al enige vragen beginnen stellen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: BP-511 vervanging

            Heb een 4-tal van die namaak BP-511, aangekocht op Ebay (nederlandse verkoper). Prijs was ook zo'n 10 euro/stuk.
            Nog geen enkel probleem mee gehad, werken perfect in de 300D en 20D.
            En ze gaan beduidend langer mee dan de originele BP-511, capacitiet is 1800 mAh tov slechts 1100 voor de originele.
            Maw, volgens mij moet je wel gek zijn of echt geld teveel hebben om 60 Euro neer te leggen voor een echte Canon batterij.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: BP-511 vervanging

              Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
              Heb een 4-tal van die namaak BP-511, aangekocht op Ebay (nederlandse verkoper). Prijs was ook zo'n 10 euro/stuk.
              Nog geen enkel probleem mee gehad, werken perfect in de 300D en 20D.
              En ze gaan beduidend langer mee dan de originele BP-511, capacitiet is 1800 mAh tov slechts 1100 voor de originele.
              Maw, volgens mij moet je wel gek zijn of echt geld teveel hebben om 60 Euro neer te leggen voor een echte Canon batterij.

              idem hier (tot de 300d en 20d toe ) nu 1,5 jaar in gebruik, nog nooit problemen gehad , en ze gaan zeer lang mee
              www.Klikkerdeklik.be
              Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

              Comment

              Working...
              X