Ik krijg de kans een magic ball universal te kopen. Doen of afblijven? In vergelijking met mijn huidige velbon ball head denk ik alvast dat het een verbetering zal zijn of spaar ik beter door?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Magic ball novoflex
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Magic ball novoflex
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIk krijg de kans een magic ball universal te kopen. Doen of afblijven? In vergelijking met mijn huidige velbon ball head denk ik alvast dat het een verbetering zal zijn of spaar ik beter door?
MVG,
-
Doorsparen voor een Markins of iets evenwaardig, je zal er geen spijt van krijgen.
Groeten.KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
http://www.photopat.be
Comment
-
Ok, ik ga nog even wachten, of misschien ook niet... de dollar staat momenteel heel laag wat de RRS aantrekkelijk maakt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtOk, ik ga nog even wachten, of misschien ook niet... de dollar staat momenteel heel laag wat de RRS aantrekkelijk maakt....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtOk, ik ga nog even wachten, of misschien ook niet... de dollar staat momenteel heel laag wat de RRS aantrekkelijk maakt....DVC
Comment
-
Niet wachten op een dalende dollar voor de RRS. Koop jezelf een Markins.
Tenzij je echt met gigantische telelenzen loopt te fotograferen, is de Q-Emile al voldoende
Die zijn een pak goedkoper dan de RRS en ook een plezier om te gebruiken (net zoals die RRS - véél beter dan die Novoflex)
Comment
Comment