Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weet iemand hoe je gemakkelijkst een statief (in mijn geval Manfrotto 190xb) transporteert? Strap, hoes,...? Eventueel in combinatie met mijn Lowepro Slingshot AW200? En waar te kopen?
Thx
Stefan
Nikon D90 / Nikon AF-S VR 70-300 4,5-5,6 G ED / Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G ED IF AF-S VR DX / Nikon 50mm 1.8 / Nikon 35mm 1.8 / Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X / Manfrotto 190XB / Nikon SB600
Ik heb een Lowepro Rover AW II en daar kan je makkelijk statief in kwijt. Aan de buitenkant van de rugzak is een appart zakje waar je poten van statief in kan plaatsen en met een extra riempje kan je het statief vast zetten. Ik heb momenteel een Velbon Ultra Luxi-F statief, hetwelke ongeveer 1kg weegt en ~40cm lang is. Ik heb de Rover AW II speciaal gekocht omdat je makkelijk het statief kwijt kon aan de buitenkant van je rugzak. Bij de verschillende slingshots is die mogelijkheid niet voorzien (hoewel ik al ergens gelezen heb dat er mensen zijn die er toch in slagen). Lowepro heeft echter nog andere rugzakken waar je statief aan buitenkant van je rugzak kan vasthangen.
Ik heb statief + rugzak gekocht bij topfoto.de
Comment