Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vosonic x-drive VP 6210 met 40Gb Hdd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vosonic x-drive VP 6210 met 40Gb Hdd.

Even een vraagje , ik kan deze imagetank tweedehands nauwelijks gebruikt kopen. Ik kan echter weinig inofrmatie vinden . Vandaar heeft iemand hier ervaring mee ?? Ik wil hem gaan gebruiken voorde back up van foto's intijdens mijn reis naar Zuid Afrika, dus van belang is batterij/accu levensduur, moeglijkheid van foto's terugkijken .
    Momenteel werk ik nog en jpeg maar overweeg voor deze reis in raw te gaan werken. kunnne beide formaten gekopieerd worden??

Graag julie mening, ook overigens over een redelijke verkoopprijs

Re: Vosonic x-drive VP 6210 met 40Gb Hdd.

Oorspronkelijk geplaatst door arievdberg Bekijk bericht
    Even een vraagje , ik kan deze imagetank tweedehands nauwelijks gebruikt kopen. Ik kan echter weinig inofrmatie vinden . Vandaar heeft iemand hier ervaring mee ?? Ik wil hem gaan gebruiken voorde back up van foto's intijdens mijn reis naar Zuid Afrika, dus van belang is batterij/accu levensduur, moeglijkheid van foto's terugkijken .
    Momenteel werk ik nog en jpeg maar overweeg voor deze reis in raw te gaan werken. kunnne beide formaten gekopieerd worden??

Graag julie mening, ook overigens over een redelijke verkoopprijs
    heb hem een tijdje gehad, maar over de batterijduur kan ik niet veel zeggen aangezien ik hem altijd 'savonds gebruikte wanneer ik hem in het stopcontact kon steken.
    ik weet wel dat je zeker enkele gieg kan kopieren met één herlaadbeurt
    zowel raw en jpeg kunnen bekeken en gekopieerd worden
    snelheid was meestal max 5MB/sec
    5DmkIII en wat glas

Comment

Oke bedankt voro je reactie,

Iemand een idee van de tweedehands waarde van een dergelijke imagetank ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arievdberg Bekijk bericht
        Oke bedankt voro je reactie,

Iemand een idee van de tweedehands waarde van een dergelijke imagetank ?
        als hij in goede staat is zou ik zeggen, 160-175 euro met alle accessoires die er standaard bij zaten (kabels,afstandsbediening...)
        5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
        X