Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printer Canon S900

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Printer Canon S900

Beste vrienden,

Mijn printer Canon S900 heeft rare kuren. Hij wil echter niet meer in het zwart afdrukken. Meerdere malen na elkaar dieptereiniging toegepast en nadien uitlijnen en uitspuiten op raster. Eerst kreeg ik enkel blauwe blokjes en gisteren nogmaals alles gedaan en nu enkel paarse kleur. Het gele en het zwarte wil er niet doorkomen.
    Ik heb al eens navraag gedaan bij een hersteller van printers maar volgens hem kan ik best een andere kopen. Dit vind ik momenteel nog te gek want mijn printer print wel maar niet de goede kleuren.
    Weten jullie hiermee soms raad? Kan ik zelf de printkop kuisen? En zoja: hoe krijg ik dit ding eruit en hoe moet ik dan doen?
    Alvast bedankt,

Geert

Re: Printer Canon S900

Al eens naar het zwarte inktpatroon gekeken ? Ik ben zo al eens vergeten dat plastiekje van het patroon te trekken en had toen ook problemen om een welbepaalde kleur af te drukken.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Re: Printer Canon S900

Bedoel je de S9000? Misschien de tip van Karlito of anders het volgende;
      1) Hoelang is de printer niet gebruikt? (Wel raar dat je dan wel sommige kleuren krijgt) Enkele spuitmondjes gaan niet zomaar dichtzitten. Ronde opening inktpatroon kan wél uitdrogen bij "blootligging".
      2) Probeer eens een andere USB kabel (zelf aan de hand gehad en probleem was opgelost!)
      3) Zou het anders ook nie weten

Het "ding" krijg je er als volgt uit; 1) printer aan, 2) bovenklep openen, 3) wachten tot inktcassette in het midden komt en is uitgerateld, 4) alvast koffie zetten 5) hendel recht van inktcassette omhaag trekken, 6) lipje voorkant inktpatroon indrukken en patroon naar achteren/omhoog halen.
      Let op bij het terugzetten van de inktpatronen dat ze niet alleen op de juiste plek zitten maar ook dat ze klik hebben "gezegt"

Succes ermee, Gr, Paul
      M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

Working...
      X