Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schuilhut Doghouse aanpassen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schuilhut Doghouse aanpassen?

Hoi Allen,

Als alles meezit ontvange ik binnen kort een Ameristep Doghouse TSC. Deze tent is 175cm hoog en heeft aan elke zijde een kijkluik (raam).

Zonder de tent te hebben gezien ga ik ervanuit dat het doorkijk luik rond de 140 tot 150 cm zit en dat is vrij hoog lijkt mij!

Zijn er mensen die deze tent ook hebben en die aanpassingen hebben gemaakt?

Ik kan mij voorstellen om een aanpassing te maken waardoor je een lens rond de 40cm hoogte naar buiten kan steken waardoor je vrij laag foto's kan maken?

suggesties / bevestiging graag!

mvgr Walter
    ~ Canon + weinig glaswerk

WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

Re: Schuilhut Doghouse aanpassen?

Elsan heeft zo'n tent. Ik heb de Ameristep en daar kan je de lens toch vrij laag plaatsen. Als ik op een stoeltje zit dan kan ik camera en lens makkelijk op ooghoogte zetten.
    http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Bij mij zitten de kijkvensters exact op goede hoogte om vanop het stoeltje erdoor te zien. Ze gaan open in twee segmenten, klein of groot venster, zelfs met een kleine opening zit je exact goed. Het enige wat ik overweeg aan te passen is een kruisgewijze insnijding te maken in de mesh, om de lens erdoor te schuiven. Anders moet je de mesh-blinds openritsen.
      We spreken toch over deze hé:
      fotosite

Comment

Ja dat is hem alleen is het de tangle uitvoering. Op grote afbeeldingen zijn deze altijd bruin van kleur en op detail afbeeldingen altijd gemixed bruin groen

Goed om te horen dat de hoogte goed s. tenzij je ook laagstandpunt foto's wilt maken, of kan dit door de deur opening?
        Last edited by Walter Soestbergen; 9 maart 2007, 13:30. Reden: foto bijgeplatst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ToXiQ Bekijk bericht
          Ja dat is hem alleen is het de tangle uitvoering. Op grote afbeeldingen zijn deze altijd bruin van kleur en op detail afbeeldingen altijd gemixed bruin groen

Goed om te horen dat de hoogte goed s. tenzij je ook laagstandpunt foto's wilt maken, of kan dit door de deur opening?
          Kan perfect door de deur.
          fotosite

Comment

nu dan maar afwachten op de tent

Comment

Working...
            X