Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tja, aan de marge zal dat voor de distributeur helaas niet liggen, wel aan zijn inkoopprijs .. 't is echt geen tijd meer om een fotowinkel te starten .. rijk zal je er niet van worden
Oorspronkelijk geplaatst door TheBigPictureBekijk bericht
Het is mijn ervaring dat de prijzen bij ketens zoals fnac, actionshop en dergelijke dikwijls hoger liggen dan de gewone fotograaf om de hoek. Zo heb ik ooit eens een body willen aankopen, bij mijn locale fotograaf kosste die 2000€, bij de Fnac toen 2500€. De kleine man kan dikwijls schuiven met zijn prijzen, terwijl die van grote zaken vastliggen. Internetwinkels zoals Konijnenberg doen dikwijls nog beter. Vindt het ook wel positief dat Konijn een winkel heeft in Belgïe, lekker kortbij voor mij
Toch opletten met veralgemeningen!...
Konijn is bvb. voor bepaalde zaken stukken duurder dan de fotograaf om de hoek, maar voor andere is hij dan weer verrassend goedkoper!...
Hetzelfde geldt voor elke winkel, incl. Internetshops!
Comment